Дубровицька міська рада
Toggle Navigation
Menu
  • Міський голова
  • Контакти
  • Місцеві податки та збори
  • Правила благоустрою міста Дубровиці
  • ЦНАП
  • Головна сторінка
  • Виконком
    Виконком
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Керуюча справами виконкому
    • Регламент виконкому
  • Дубровицька міська рада
    Дубровицька міська рада
    • Регламент міської ради
    • Секретар ради
    • Склад депутатського корпусу
    • Депутатські постійні комісії
    • План роботи
  • Виконавчий апарат ради
    Виконавчий апарат ради
    • Керівництво Дубровицької міської ради та її виконавчого комітету
    • Фінансово-економічний відділ
    • Юридичний відділ
    • Відділ містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці
    • Центр надання адміністративних послуг
    • Відділ соціального захисту населення
    • Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту
    • Фінансовий відділ
    • Служба у справах дітей
    • Старости та діловоди
    • Комунальні підприємства
    • Загальний відділ міської ради
  • Графік прийому громадян
  • Нормативні акти
    Нормативні акти
    • Розпорядження міського голови
    • Рішення виконкому
    • Рішення міської ради
    • Проекти рішень міської ради
    • Проекти рішень виконкому
    • Протоколи сесій міської ради
  • Регуляторна політика
    Регуляторна політика
    • Річні плани підготовки регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів
    • Регуляторні акти
    • Звіти міського голови про здійснення державної регуляторної політики
  • Соціально-економічний розвиток міста
    Соціально-економічний розвиток міста
    • Міський бюджет
    • Міські програми
    • Діючі тарифи
    • Стратегія розвитку
  • Комунальні служби та підприємства міста
    Комунальні служби та підприємства міста
    • КП "Будинкоуправління"
    • КП "Ринок"
    • КП "Міськводоканал"
    • КП "Готель "Дружба""
    • КП "Міське БТІ"
  • Освітні заклади
    Освітні заклади
    • ДНЗ №1
    • ДНЗ №4
    • ДНЗ №5
  • Інфраструктура міста
    Інфраструктура міста
    • Готель
    • Медичні заклади та аптеки
    • ВІдділення банків
    • Заклади ресторанного типу
    • Перукарні
    • Рух громадського транспорту
  • ФК "Дубровиця"
  • Спорт
  • Адміністративні послуги
  • Оголошення
  • Новини
  • Податкова інформує
  • ТВК інформує
  • ОСББ
  • Запобігання корупції
  • Інформація з кадрових питань
  • Доступ до публічної інформації
    Доступ до публічної інформації
    • Закон України "Про доступ до публічної інформації"
    • Порядок реалізації права на доступ до публічної інформації
    • Зразки заяв
    • Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
    • Список громадян м.Дубровиця які потребують покращення житлових умов
    • Земельні відносини
    • Звіти міського голови перед громадськістю
  • Оренда комунального майна
    Оренда комунального майна
    • Оцінка майна
  • Публічні закупівлі
    Публічні закупівлі
    • Електронні закупівлі на PROZORRO
    • Планування закупівель

Авторизація

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?

Архів статтей

  • серпня, 2015
  • липня, 2015
  • червня, 2015
  • травня, 2015
  • квітня, 2015
  • березня, 2015
  • лютого, 2015
  • січня, 2015
  • грудня, 2014
  • листопада, 2014
  • жовтня, 2014

Статистика

Офіційні сайти

оголошення

З метою додержання законодавства України, яке регулює порядок та умови спеціального використання лісових ресурсів при здійсненні побічних лісових користувань і заготівлі другорядних лісових матеріалі та   з метою  узгодження  з розміщення пунктів прийому на території Дубровицької міської ради,  27 червня 2022 року об 11:00 год. відбудеться засідання  відповідної  комісії.

На комісію запрошуються:

  • Представників підприємницької діяльності, які здійснюють заготівлю дикоросів;
  • Старости Дубровицької міської ради;
  • Представники лісогосподарських підприємств (Сарненського ДЛГ, Висоцьке ДЛГ);
  • Представників податкової інспекції

Наголошуємо про необхідность  бути присутніми на засіданні комісії.

Деталі
Опубліковано: 23 червня 2022
Перегляди: 157

РОЗПОЧАВСЯ СЕЗОН ЗБОРУ ЯГІД

         Рада оборони області дозволила відвідувати ліс для збору дикоросів на території області. Однак, діють обмеження щодо збору ягід на певних територіях. Зокрема, заборонено збирати ягоди у північних частинах шести територіальних громад: Локницькій, Зарічненській, Висоцькій, Миляцькій, Старосільській, Березівській.

         На території Дубровицької громади збір дозволено, однак враховуючи воєнний стан, оперативним угрупуванням військ «Захід» можуть бути встановлені обмеження щодо окремих зон для відвідування лісу, а тому просимо звертати увагу на відповідні вказівники, що встановлені на лісових дорогах. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.

         Особи, винні у порушенні вимог або невиконанні заходів правового режиму воєнного стану, притягаються до відповідальності (адміністративної або кримінальної).

         Окремо звертаємось до представників підприємницької діяльності, які здійснюють заготівлю дикоросів. Нагадуємо на необхідності додержання законодавства України, яке регулює порядок та умови спеціального використання лісових ресурсів при здійсненні побічних лісових користувань і заготівлі другорядних лісових матеріалів. Зокрема, необхідно узгодити з Дубровицькою міською радою розміщення пунктів прийому. Підставою для заготівля ягід (грибів, тощо) є лісовий квиток - єдиний дозвільний документ в Україні, який надає право лісогосподарським підприємствам, а також представникам бізнесу проводити промислову заготівлю дикорослих грибів, ягід та лікарської сировини в лісах України. За порушення цієї вимоги заготівельників-порушників чекає адміністративна або навіть кримінальна відповідальність. Розмір шкоди, що може бути заподіяна за порушення правил заготівлі лікарських рослин, дикорослих плодів, горіхів, грибів, ягід , згідно затверджених такс, складає від 30 до 7595 грн. за 1 кг.(зокрема за 1 кг. ягід – 378 грн.). Крім того, у порушників у період воєнного стану можуть вилучатись транспортні засоби на потреби ЗСУ.

Також наголошуємо на необхідності ведення обліку заготовленої продукції, оформлення трудових відносин із найманими працівниками та своєчасної сплати податку з доходів фізичних осіб до бюджету під час  виплати (в той самий день) оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом ).

Просимо прийняти до уваги вимоги щодо пересування під час комендантської години, а тому за необхідності, потрібно звернутись до Рівненської обласної військової адміністрації для отримання відповідного дозволу для перевезення заготовленої сировини під час її дії.

Деталі
Опубліковано: 21 червня 2022
Перегляди: 186

Оголошення дня жалоби

Деталі
Опубліковано: 09 червня 2022
Перегляди: 594

Про скликання двадцять першої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

міського голови

 

від 03 червня 2022 року             м. Дубровиця                                             № 14

 

 

 

Про скликання двадцять першої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

 

 

Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:

 

1.  Скликати двадцять першу чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 16 червня 2022 року об 11.00 годині у залі засідань адмінприміщення за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.

2.       На розгляд двадцять першої сесії винести питання:

1. Про затвердження порядку денного двадцять першої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.

Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.

2. Про внесення змін до рішення міської ради від 20 січня 2022 року №554 «Про затвердження Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Дубровицької міської радидля передачі майна в оренду на аукціоні та без проведення аукціону».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

3. Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької міської ради закінченого будівництвом об’єкта: «Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Берестя Сарненського району Рівненської області» та його індивідуально визначеного майна.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

4.Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької міської ради закінченого будівництвом об’єкта: «Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Селець Сарненського району Рівненської області» та його індивідуально визначеного майна.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

5. Про затвердження актів приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької територіальної громади захисних споруд цивільного захисту.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

6. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради №258 від 27 травня 2021 «Про припинення діяльності комунальногопідприємства «Надія» Дубровицької міської ради шляхом його ліквідації».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

7. Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради в новій редакції.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

8.Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької міської ради закінченого капітальним ремонтом об’єкта:  «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Колодязьна в м.Дубровиця (від перехрестя з вул.Макарівська до будинку 30)»  та його індивідуально визначеного майна.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

9.Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради від 07 жовтня 2021 року №438 «Про затвердження переліку об’єктів нерухомого майна комунальної власності Дубровицької міської ради».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

10. Про надання згоди на списання з балансу відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради основних засобів.

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

11. Про затвердження Умов проведення конкурсу з визначення опорного закладу загальної середньої освіти Дубровицької міської ради.

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

12. Про цільову соціальну програму національно – патріотичного виховання Дубровицької міської ради на 2022-2025 роки.

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

13. Про внесення змін до рішення міської ради №507 від 16 грудня 2021 року «Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території  Дубровицької міської ради на 2022 рік».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

14.Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2022 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.

15.Про встановлення податку на землю на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.

16.Про продовження  дії технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

17. Про розгляд заяв гр. Конончука М.В. та гр. Салівонова І.М. щодо внесення змін до рішення Дубровицької міської ради  від 22 квітня 2021 року №249 «Про затвердження переліку земельних діляноксільськогосподарського призначення комунальної власності,право оренди яких виставляється на земельних торгаху формі аукціону окремими лотамина території  Дубровицької міської  ради(за межами населених пунктів)».

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

18. Про продаж земельної ділянки Релігійній Організації «Релігійне Управління «Західна Конференція Церкви Адвентистів Сьомого Дня» в с. Берестя, вул. Богдана Хмельницького,22.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

19. Про проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення на території Дубровицької міської ради.

 Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

20. Про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

21. Про припинення договору оренди  земельної ділянки на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

22. Про передачу в оренду ФОП Вишневському С.С. земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

23. Про передачу в оренду земельної ділянки комунальної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

24. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

25.  Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із зміною цільового призначення та про продаж права оренди на  земельних торгах (аукціоні).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

26. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради від 27 травня 2021 року №293  «Про надання дозволу ТОВ «Оператор ГТС України» на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок  в постійне користування на території Дубровицької міської ради».

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

27. Про внесення змін до договорів оренди  земельних ділянок на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

28. Про включення до  переліку земельних ділянок водного фонду для підготовки лотів до проведення земельних торгів у формі аукціону з продажу права оренди на них разом з водними об’єктами на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

29. Про  надання в оренду ТОВ «Селець-Агро» неуспадкованих земельних часток (паїв).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

30. Різне.

 

3.       Загальному відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний двадцять першої чергової сесії міської ради восьмого скликання.

4.       Розпорядження про скликання двадцять першої чергової сесії оприлюднити на сайті Дубровицької міської ради.

5.       Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                             Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

 

Деталі
Опубліковано: 06 червня 2022
Перегляди: 617

УВАГА СТРІЛЬБИ ПРИКОРДОННИКІВ!!!

‼️‼️‼️‼️ УВАГА СТРІЛЬБИ ПРИКОРДОННИКІВ ‼️‼️‼️‼️
З метою підготовки персоналу відділу прикордонної служби «Дубровиця» в період з 9.00 до 16:00 з 06 по 09 червня 2022 року на кущовому стрільбищі, на території громади міста Дубровиця будуть проведені навчальні стрільби зі стрілецької зброї та з 09.00 до 13:00 8 червня 2022 року на кущовому стрільбищі поблизу м.Дубровиця на території громади – навчання з імітацією вибуху.

 

Деталі
Опубліковано: 04 червня 2022
Перегляди: 597

Результати конкурсів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

31 травня 2022 року у залі засідань відділу освіти, культури,туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради проведено друге, заключне засідання конкурсної комісії конкурсів на  посади   директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради.

       До складу конкурсної комісії ввійшли два представники виконавчого комітету Дубровицької міської ради - депутат Дубровицької міської ради, начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Ніна Стасюк, голова комісії, та Марія Столярець, головний спеціаліст юридичного відділу Дубровицької міської ради (згідно розпорядження міського голови від 30.05.2022 р. №47 «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 04.05.2022 р. №40»); представник громадського об`єднання «Рада директорів навчальних закладів» – директор Сварицевицького опорного закладу загальної середньої освіти Олена Полюхович та представник Дубровицької об’єднаної, територіальної організації профспілки працівників освіти і науки – голова Дубровицької об’єднаної, територіальної організації профспілки працівників освіти і науки України Віра Твердюк.

       Конкурсний відбір кандидатів здійснювався за результатами перевірки знань законодавства у сфері загальної середньої освіти, визначення професійних компетентностей, презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії.

   

Переможцями конкурсу визнано:

       на посаду директора Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівДубровицької міської ради – Олексійовець Тетяну Степанівну;

       на посаду директора Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа»Дубровицької міської ради – Кушніра Володимира Володимировича;

       на посаду директора Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Пінчука Бориса Васильовича;

       на посаду директора Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради – Аврамишин Олену Володимирівну.

 

           Вітаємо переможців! Нехай ваша повсякденна нелегка діяльність на цій відповідальній посаді буде щедрою на нові ідеї, відкриття, мудрі і далекоглядні рішення, які допоможуть здійснити все задумане вами. Переконані, що ваш професійний досвід, управлінський талант і організаторські здібності дозволять вам домогтися значних звершень на цій високій та відповідальній посаді. Нехай до цього додасться ще здоров’я, відмінний настрій та  підтримка колег і однодумців. Творчих вам злетів і радості від перемог!

Протокол - завантажити

 

Деталі
Опубліковано: 31 травня 2022
Перегляди: 599

Допомогу за е-лікарняним тепер можна отримати на підставі витягу

Допомогу за е-лікарняним тепер можна отримати на підставі витягу

Електронні лікарняні продовжують формуватися і в умовах воєнного стану, а Фонд соціального страхування України штатно здійснює їх оплату – з початку війни фінансування лікарняних і страхових виплат не призупинялось ні на день.

З травня отримати допомогу по тимчасовій непрацездатності чи по вагітності та пологах українці можуть не лише на підставі оригіналу е-лікарняного, але і його витягу – відповідна постанова правління Пенсійного фонду України від 02 травня 2022 року № 4-1 «Про затвердження форми витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності» була зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.05.2022 за № 532/37868.

Його можна використати, наприклад, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок до ФССУ через бойові дії – тоді працівник може звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду соціального страхування України для отримання виплат напряму на підставі витягу його е-лікарняного.

Витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності формується у кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) та не потребує візиту до сервісних центрів. Однак, якщо вам потрібна паперова версія – сервісні центри ПФУ її нададуть. Також витяги е-лікарняних своїх працівників можуть зробити роботодавці.

Як отримати витяг е-лікарняного – у інфографіці.

Витяг можна завантажити у форматі PDF та передати роботодавцю для опрацювання і нарахування допомоги – Фонд соціального страхування України профінансує виплати після отримання від роботодавця заяви-розрахунку. Слідкувати за станом фінансування е-лікарняних працівники можуть онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund(необхідно орієнтуватись на дату прийняття Фондом заяви-розрахунку, саме від неї залежить строк виплати лікарняного).

 

Деталі
Опубліковано: 30 травня 2022
Перегляди: 598

У прикордонних районах Рівненщини встановлені додаткові обмеження.

 
👉У межах прикордонних районів Київської, Житомирської та Рівненської областей встановлено додаткові тимчасові режимні обмеження. Про це інформують у Житомирському прикордонному загоні. До слова, 9 прикордонний загін імені Січових Стрільців (м. Житомир) охороняє ділянку державного кордону з Республікою Білорусь в межах Київської, Житомирської та Рівненської областей.
Обмеження введені через збройну агресію рф та для забезпечення заходів зміцнення національної безпеки і оборони України. Обмеження діятимуть до закінчення воєнного стану.
❗️Заборонено будь-які пересування цивільних осіб у смузі місцевості, яка безпосередньо прилягає до державного кордону, завширшки 1000 метрів, окрім території населених пунктів, які безпосередньо прилягають до державного кордону.
⛔️В межах решти території контрольованих прикордонних районів, а саме в межах до 20 км від державного кордону Сарненського та Вараського районів Рівненщини заборонено:
✔️пересування осіб та транспортних засобів, проведення всіх видів робіт поза населеними пунктами з 22.00 вечора до 05.00 ранку (або в час комендантської години);
✔️пересування та перебування осіб у лісових масивах та лісосмугах (за винятком працівників відповідних установ та організацій, на яких покладено обов’язки контролю за збереженням природних ресурсів. Пересування та перебування цих осіб у лісових масивах та лісосмугах здійснювати після інформування начальників підрозділів охорони державного кордону не пізніше, ніж за 2 години до початку робіт та негайного інформування після їх закінчення);
✔️провадження всіх видів робіт, за винятком: будівельних робіт, що виконуються відповідно до міжнародних договорів, робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків стихійного лиха та осередків особливо небезпечних інфекційних захворювань. Сільськогосподарські роботи дозволяється проводити, за умови завчасного інформування підрозділу охорони державного кордону про їх проведення та за наявності підтверджуючих документів;
✔️перевезення в транспортних засобах зброї та будь-яких засобів активної оборони без відповідних на те дозволів;
✔️використання відео реєстраторів, здійснення фото-, відеознімання доріг загального значення, об’єктів загального призначення, об’єктів інфраструктури, блок-постів та укріплень, розташування, зосередження, чи переміщення військових частин (підрозділів) сил оборони;
✔️використання повітряних суден, будь-яких легкомоторних літальних апаратів, квадрокоптерів та інших безпілотних літальних апаратів, повітряних безмоторних засобів пересування (планери, дельтаплани, аеростати, дирижаблі тощо);
✔️носіння військової форми одягу (будь-яких елементів військової форми одягу) цивільним населенням, окрім складових сил безпеки та оборони;
✔️організовувати та здійснювати полювання;
✔️рибальство, проведення різного роду відпочинку, плавання всіх видів плавзасобів на річках, озерах, інших водоймах, які знаходяться в межах прикордонної смуги. Випуск маломірних плавзасобів на річках, озерах, інших водоймах, які знаходяться в межах прикордонної смуги здійснювати виключно з дозволу начальника підрозділу охорони державного кордону.
ℹ️Дія обмежень не поширюється на представників військових формувань, правоохоронних органів, органів цивільного захисту, комунальних служб, швидкої медичної допомоги, інших суб’єктів державної та комунальної власності, що забезпечують підтримання життєдіяльності об’єктів інфраструктури та надають населенню послуги гуманітарного, соціального характеру (під час виконання ними службових обов’язків).
 
НАКАЗ Про запровадження додаткових режимних обмежень
Деталі
Опубліковано: 27 травня 2022
Перегляди: 591

Оголошення про засідання №2 конкурсної комісії

Оголошення

 про друге засідання конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору

на заміщення вакантних посад   директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради

 

         Друге  засідання конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради розпочнеться о 10 год. 31 травня 2022 року  у веб-залі Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», за адресою: м. Дубровиця, вул. Макарівська, 11.

       На засідання запрошуються:

       члени конкурсної комісії, відповідно до розпорядження міського голови Дубровицької міської ради від від 04.05.2022 р. №40 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти, що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради»;

      учасники конкурсу,  які претендують на посаду директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради.

 

Режим роботи комісії

       31 травня 2022 року:

10.00 год. – початок роботи комісії.

І-й етап конкурсу

10.05 - 10.25 год. – написання конкурсантами тестового завдання;

10.45 год. – оголошення результатів першого етапу конкурсу.

 

ІІ-й етап конкурсу

10.50 –11.20 год. – письмове розв’язання ситуаційного завдання конкурсантами;

12.00-12.30 год. - оголошення результатів другого етапу конкурсу.

12.30 год.  - перерва на обід.

ІІІ-й етап конкурсу

13.30 год. – презентації перспективних планів розвитку закладів освіти та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії  претендентами на посади директорів:

       Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа» Дубровицької міської ради;

       Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради;

      Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради;

       Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради.

      

15.30 – 16.00 год. – оголошення результатів третього етапу конкурсу, загальної кількості балів, набраної кожним конкурсантом, та переможців конкурсного відборуна заміщення вакантних посад директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради.

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

  Начальник відділу                                                           Ніна СТАСЮК

 

 

Деталі
Опубліковано: 25 травня 2022
Перегляди: 595

До відома жителів громади!

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо реорганізації Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів шляхом приєднання до Трипутнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради,  щодо припинення діяльності (ліквідацію) Лісівської філії Сварицевицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради та щодо реорганізації шляхом приєднання Лісівського закладу дошкільної освіти «Пролісок» до Сварицевицького закладу Дошкільної освіти «Сонечко»

Найменування організатора громадського обговорення – Дубровицька міська рада.

Мета: врахування думки жителів Дубровицької міської ради щодо реорганізації  Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів шляхом приєднання до Трипутнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради.

Запрошуємо вас долучитися до громадського обговорення проєкту рішення Дубровицької міської ради «Про  реорганізацію Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів шляхом приєднання до Трипутнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів».

Деталі
Опубліковано: 25 травня 2022
Перегляди: 1127

Детальніше...

Конкурсний відбір

Перелік осіб,

 яких допущено до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

 

       Керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради, затвердженим рішенням Дубровицької міської ради від 25.02.2021 р. № 13 та рішенням конкурсної комісії (протокол від 23.05.2022 року №1), затвердженої розпорядженнями міського голови Дубровицької міської ради від 04.05.2022 р. №40 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти, що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради», до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти допущено:

 

        на посаду директора Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Олексійовець Тетяну Степанівну;

        на посаду директора Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей – загальноосвітня школа» Дубровицької міської ради – Кушніра Володимира Володимировича;

        на посаду директора Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Пінчука Бориса Васильовича;

        на посаду директора Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Аврамишин Олену Володимирівну.

 

 УВАГА! Друге засідання конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів вищезазначених закладів освіти, для всіх учасників конкурсного відбору розпочнеться о 10 год. 31 травня 2022 року в приміщенні Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», за адресою: м. Дубровиця, вул. Макарівська, 11.

 

      Голова конкурсної комісії                                   Ніна СТАСЮК

Додаток 1 (відео засідання конкурсної комісії)

Деталі
Опубліковано: 23 травня 2022
Перегляди: 590

Оголошення про засідання конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради

Оголошення про засідання конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради

          Перше засідання конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів Мочулищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», Осівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»та Підлісненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»Дубровицької міської ради буде проведено 23 травня 2022 року о 10.00 в приміщенні Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», за адресою: м. Дубровиця, вул. Макарівська, 11.

         На засідання запрошуються: члени конкурсної комісії, відповідно до розпорядження міського голови Дубровицької міської ради від від 04.05.2022 р. №40 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти, що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради»

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

                                                                            Начальник відділу                                                   Ніна СТАСЮК

 

Деталі
Опубліковано: 20 травня 2022
Перегляди: 613

Товариство "Селець - Агро" повідомляє:

Деталі
Опубліковано: 13 травня 2022
Перегляди: 614
  1. Про внесення зміни до роспорядження 14 квітня 2022 року №34-к
  2. Затвердження складу конкурсної комісії
  3. Жителігромадимають сплачувати за житлово-комунальні послугинавіть в умовах воєнного стану

Сторінка 1 із 81

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Догори

© 2022 Дубровицька міська рада