Дубровицька міська рада
Toggle Navigation
Menu
  • Міський голова
  • Контакти
  • Місцеві податки та збори
  • Правила благоустрою міста Дубровиці
  • ЦНАП
  • Головна сторінка
  • Виконком
    Виконком
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Керуюча справами виконкому
    • Регламент виконкому
  • Дубровицька міська рада
    Дубровицька міська рада
    • Регламент міської ради
    • Секретар ради
    • Склад депутатського корпусу
    • Депутатські постійні комісії
    • План роботи
  • Виконавчий апарат ради
    Виконавчий апарат ради
    • Керівництво Дубровицької міської ради та її виконавчого комітету
    • Фінансово-економічний відділ
    • Юридичний відділ
    • Відділ містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці
    • Центр надання адміністративних послуг
    • Відділ соціального захисту населення
    • Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту
    • Фінансовий відділ
    • Служба у справах дітей
    • Старости та діловоди
    • Комунальні підприємства
    • Загальний відділ міської ради
  • Графік прийому громадян
  • Нормативні акти
    Нормативні акти
    • Розпорядження міського голови
    • Рішення виконкому
    • Рішення міської ради
    • Проекти рішень міської ради
    • Проекти рішень виконкому
    • Протоколи сесій міської ради
  • Регуляторна політика
    Регуляторна політика
    • Річні плани підготовки регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів
    • Регуляторні акти
    • Звіти міського голови про здійснення державної регуляторної політики
  • Соціально-економічний розвиток міста
    Соціально-економічний розвиток міста
    • Міський бюджет
    • Міські програми
    • Діючі тарифи
    • Стратегія розвитку
  • Комунальні служби та підприємства міста
    Комунальні служби та підприємства міста
    • КП "Будинкоуправління"
    • КП "Ринок"
    • КП "Міськводоканал"
    • КП "Готель "Дружба""
    • КП "Міське БТІ"
  • Освітні заклади
    Освітні заклади
    • ДНЗ №1
    • ДНЗ №4
    • ДНЗ №5
  • Інфраструктура міста
    Інфраструктура міста
    • Готель
    • Медичні заклади та аптеки
    • ВІдділення банків
    • Заклади ресторанного типу
    • Перукарні
    • Рух громадського транспорту
  • ФК "Дубровиця"
  • Спорт
  • Адміністративні послуги
  • Оголошення
  • Новини
  • Податкова інформує
  • ТВК інформує
  • ОСББ
  • Запобігання корупції
  • Інформація з кадрових питань
  • Доступ до публічної інформації
    Доступ до публічної інформації
    • Закон України "Про доступ до публічної інформації"
    • Порядок реалізації права на доступ до публічної інформації
    • Зразки заяв
    • Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
    • Список громадян м.Дубровиця які потребують покращення житлових умов
    • Земельні відносини
    • Звіти міського голови перед громадськістю
  • Оренда комунального майна
    Оренда комунального майна
    • Оцінка майна
  • Публічні закупівлі
    Публічні закупівлі
    • Електронні закупівлі на PROZORRO
    • Планування закупівель

Авторизація

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?

Архів статтей

  • серпня, 2015
  • липня, 2015
  • червня, 2015
  • травня, 2015
  • квітня, 2015
  • березня, 2015
  • лютого, 2015
  • січня, 2015
  • грудня, 2014
  • листопада, 2014
  • жовтня, 2014

Статистика

Офіційні сайти

До уваги суб’єктів господарювання та жителів Дубровицької громади!

       У зв’язку з введенням "червоного”  рівня епідемічної небезпеки на території Рівненщини, та на виконання п.п.9 п.35 постанови Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020«Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» повідомляємо, що 04 листопада 2021 року заборонено здійснювати торгівельну діяльність на території комунального підприємства «Ринок» Дубровицької міської ради.

Деталі
Опубліковано: 03 листопада 2021
Перегляди: 179

Засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубровицької міської ради

 

Україна

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

вул.Воробинська,4, м.Дубровиця, Рівненська область 34100, тел./факс(03658) 2-02-31, 2-05-01

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; http://www/dubrmrada.rv.uaКод ЄДРПОУ05390997

 

 

 

П Р О Т О К О Л № 8

засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубровицької міської ради

 

01 листопада 2021  року                                                                     м. Дубровиця

 

Головував: міський голова, голова комісії Микульський Б.М.

Присутні: члени комісії з ТЕБ та НС міської ради та запрошені за списком:

Яременко Ю.А., заступник голови комісії, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів;

Жмура В.М., секретар комісії, начальник відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці;

Смолянець О.М., начальник 14ДПРЧ 6 ДПРЗ Головного управління ДСНС в Рівненській області;

Секо Г.Г., начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради;

Островець В.М., головний лікар КНП Дубровицького центру ПМСД;

Тетеря А.М., начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Дубровицького управління ГУ Держспоживслужби в Рівненській області;

 

 

1. Про посилення протиепідемічних заходів поширення COVID-19 на території Дубровицької міської ради при “червоному” рівні епідемічної небезпеки:

 (Інформація: Островець В.М.)

Відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (зі змінами), через стрімке зростання нових випадків коронавірусної хвороби комісія вирішила:

1.1 Виконавчому комітету міської ради, головним лікарям                       КНП "Дубровицька міська лікарня" Дубровицької міської ради                  Бовгирі Р.В.таКНП «Дубровицький центр первинної медико-санітарної допомоги Дубровицької міської ради» Островець В.М., суб’єктам господарювання незалежно від форми власності,в межах компетенції, забезпечити безумовне виконання натериторії області обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених пунктами постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" та завдань, визначених протокольними рішеннями засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №37 від 30.10.2021 року.

Термін: постійно

1.2 Виконавчому комітету міської радиінформувати перевізників та населення, щодо виконання рішення Комісії з питань техногенно–екологічної безпеки в Рівненській області, Протокол №37 від 30.10.2021 року,  перевізникамипасажирів про запровадження заборони пасажирам(крім осіб, які не досягли 18 років) користуватися послугами регулярних та нерегулярних перевезень автомобільним транспортом у внутрішньо обласному, міжобласному та міжнародному сполученнях (крім перевезень легковими автомобілями з кількістю пасажирів, включаючи водія, до п’яти осіб без урахування осіб віком до 14 років або більшою кількістю пасажирів за умови, що вони є членами однієї сім’ї) без наявності у них негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до дня поїздки; або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, або отримання однієї дози дводозної вакцини, або одужання особи від зазначеної хвороби, у тому числі чинність яких підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Термін: постійно

1.3. Заборонитиміські перевезення пасажирів, крім перевезень пасажирів за наявності у них негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведено не більш як за 72 години до дня поїздки, або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, чи міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозової вакцини, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Термін: негайно

1.4.  Із залученням фахівців Дубровицького управління ГУ Держспоживслужби в Рівненській області провести перевірку діяльності                   КП ”Ринок”, на відповідність вимогам постанови Головного державного санітарного лікаря від 06.06.2020 № 34.

1.5. У разі виявлення порушень надати пропозиції щодо подальшого функціонування міського ринку та вуличної торгівлі по вулицях Березова, Шевченка, Поштова.

Термін: до 02.11.2021

1.6 Адміністративній комісії разомз представниками Дубровицького відділу національної поліціїі та фахівцями Дубровицького управління ГУ Держспоживслужби в Рівненській області проводити щоденні перевірки торгових точок.

Термін: до 02.11.2021

1.7 Забезпечити роботу всіх центрів вакцинації населення та пунктів щеплення у вихідні дні.

Термін: на період дії "червоного" рівня епідемічної небезпеки

1.8 Уповноваженим особам виконавчого комітету разом з представниками Дубровицького відділу національної поліціїі, управлінням патрульної поліції в області Департаменту патрульної поліції НП України Поліському міжрегіональному управлінню Укртрансбезпеки:

1.9 Прийняти участь у перевіркахщодо виконання протиепідемічних вимог під час здійснення пасажирських перевезень.

Термін: постійно

2. Про заходи щодо запобігання та протидії масовим пожежам лісів, торфовищ і сільськогосподарських угідь на території Дубровицької міської ради

 Заслухавши  заступника начальника загону з оперативного реагування              5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області Олександра СМОЛЯНЦЯ про стан пожежної безпеки в екосистемах на території міської ради, враховуючи вимоги Кодексу цивільного захисту України, керуючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконавчий комітет міської ради

2.1. Старостам населених пунктів, керівникам структурних підрозділів  управлінь, служб, підприємств, землекористувачам, керівникам Дубровицького та Висоцького держлісгоспів:

     - здійснювати цілодобовий моніторинг пожеж у природних екосистемах та оперативно інформувати підрозділ ДСНС про загорянні або пожежі у природних екосистемах з вжиттям можливих первинних заходів ліквідації;

     - проводити рейди і патрулювань найбільш пожежонебезпечних лісових масивів, торф’яників, територій та об’єктів природно-заповідного фонду;

     - категорично заборонити розведення багать у лісових масивах і рекреаційних зонах (крім спеціально облаштованих місць і обладнаних територій зеленого відпочинку), а також випалювання стерні, сухої рослинності та сміття, особливо на торфовищах;

     - вжити заходів до ліквідації стихійних сміттєзвалищ побутових і виробничих відходів насамперед у лісових масивах, лісосмугах, сільгоспугіддях, на торфовищах і прилеглих до них територіях;

     - організувати на підлеглих територіях скошування та прибирання трави на прилеглих ділянках підприємств, об’єктів господарювання, житлових будинків, біля цвинтарів та сміттєзвалищ; 

     - проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо дотримання заходів пожежної безпеки під час перебування у лісових масивах, лісосмугах, заплавах річок; доведення до населення адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення правил пожежної безпеки, особливо за випалювання трави, стерні та сухостою.

2.2. Старостам населених пунктів ради:

     - влаштувати захисні смуги навколо населених пунктів розміщених в безпосередній близькості до лісових масивів  та підтримувати їх в належному стані (в даних  населених пунктах обладнати пристрої подавання звукових сигналів для оповіщення людей на випадок пожежі);

     - з метою ліквідації загорянь на початковій стадії у кожному населеному пункті на підлеглій території з числа місцевого населення, організувати групи людей із первинними засобами пожежогасіння (відра, лопати, транспортні засоби із ємкостями для підвозу води та плугами для утворення протипожежних розорювань грунту).

2.3. Надіслати звернення керівникам Дубровицького та Висоцького держлісгоспів щодо:

     - створення та оновлення у лісових масивах мінералізованих смуг, протипожежних розривів, пожежних водоймищ і доріг протипожежного призначення, очищення лісових масивів від захаращень;

     2.4. Надіслати звернення керівнику Дубровицької експлуатаційної дільниці Північного міжрайонного управління водного господарства:

     - забезпечити утримання рівня води у магістральних каналах меліоративної системи з метою забезпечення здійснення заходів пожежогасіння у екосистемах, особливо на торфополях.

            3. Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання на території Дубровицької територіальної громади, утримання проїздів, під’їздівдо будівель та споруд

            Заслухавши  заступника начальника загону з оперативного реагування 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області Олександра СМОЛЯНЦЯ, враховуючи вимоги Кодексу цивільного захисту України, керуючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконавчий комітет міської ради

3.1 Старостам громади, керівникам структурних підрозділів, служб, підприємств, установ незалежно від форм власності контролювати стан протипожежного водопостачання на підпорядкованій території, утримання проїздів, під’їздів до будівель та споруд; 

 

3.2             Старостам громадипривести в належний стан під’їзди (з твердим покриттям) до природних пожежних водоймищ згідно вимог, забезпечити вказівниками напрямків руху до джерел водопостачання, при необхідності провести роботи щодо поглиблення водоймищ (особливо на торфополях), місця визначені для забору води пожежним автомобілем,обладнати пірсом. Заборонити демонтаж діючих водонапірних веж, які пристосовані для цілей пожежогасіння. Обладнати всі водонапірні вежі напівгайками для забору води пожежними автоцистернами.

 

4. Про проведення профілактичної роботи серед населення щодо недопущення виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій

 Заслухавши  заступника начальника загону з оперативного реагування 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області Олександра СМОЛЯНЦЯ про стан з пожежами та загибеллю людей на них з початку 2021 року, враховуючи вимоги Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях»

 

 4.1. Керівникам  установ та організацій, які належать до сфери управліннягромадипроводити з працівниками навчання згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту;

 

4.2. 14 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, старостам громади, соціальним працівникам, ВП №1 Сарненського РВП ГУ НП України в Рівненській області в складі рейдових группроводити навчання непрацюючого населення до дій у надзвичайних ситуаціях за місцем проживання. Особливу увагу звертати на осіб, які потрапляють в групу ризику, а саме: одиноко проживаючих пристарілих громадян, неблагополучних громадян, багатодітні сім’ї.

4.3. Керівникам закладів освіти громади(загальноосвітні, дошкільні, позашкільні заклади) проводити навчання з дітьми, відповідно до затверджених МОН та ДСНС навчальних програм з вивчення заходів безпеки, способів захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних надзвичайними ситуаціями.

4.4. Старостам громадипоновити списки одиноко-проживаючих пристарілих громадян, неблагополучних, багатодітних сімей на підвідомчій території. Проводити на підвідомчій території інформаційно-просвітницьку роботу, щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

5. Контроль за виконанням рішення покласти Павла Рудичека, начальника відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства,  надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці;

 

Голова комісії ТЕБ та НС

Дубровицької міської ради,

Міський голова                                                                Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

 

Секретар  комісії                                                            Вадим ЖМУРА

Деталі
Опубліковано: 02 листопада 2021
Перегляди: 153

Триває робота над розробкою Стратегії розвитку освіти Дубровицької міської ради

      З метою проведення змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності освіти в нових соціокультурних умовах міським головою видано розпорядження від 28.09.2021 за номером 56/1 "Про створення робочої групи з розробки Стратегії розвитку освіти Дубровицької міської ради", яким створено Робочу групу  з розробки Стратегії та затверджено її кількісний склад.

     Робоча група розпочала активну роботу з розробки Стратегії, зокрема:

     проведено статистично-аналітичний та просторовий аналіз потреб;

     складено Робочий план розробки Стратегії;

     розроблено комунікаційний план;

     розпочато роботу над SWOT-аналізом.

   Усі бажаючі можуть долучитися до обговорення. Пропозиції можна надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Деталі
Опубліковано: 01 листопада 2021
Перегляди: 129

Про скликання п’ятнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

міського голови

 

від 29 жовтня 2021 року                                                                             № 28

 

Про скликання п’ятнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:

 

  1. Скликати п’ятнадцяту чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 11 листопада 2021 року об 11.00 годині у залі засідань адмінприміщення за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.
  2. На розгляд п’ятнадцятої сесії винести питання:

1. Про затвердження порядку денного п’ятнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.

Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.

2. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради нежитлової будівлі, будівлі районної організації «Червоного Хреста», яке розташоване за адресою: м.Дубровиця, вул.Шевченка,60.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

3. Про затвердження акту приймання-передачі індивідуально визначеного майна (основних засобів) з балансу комунального підприємства «Теплосервіс» Дубровицької міської ради в господарське відання та на баланс дочірнього підприємства «Теплосервіс» комунального підприємства «Теплосервіс» Дубровицької міської ради основних засобів.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

4. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі Дубровицького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.            

5. Про внесення змін до рішення міської ради від 04 вересня 2020 року №1011 «Про затвердження Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Дубровицької міської радидля передачі майна в оренду на аукціоні та без проведення аукціону».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

6. Про надання згоди на прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі Дубровицького районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

7. Про надання згоди на прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебувало на балансі Дубровицької районної ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

8. Про надання згоди на передачу індивідуально визначеного рухомого майна з балансу комунального підприємства «Надія» Дубровицької міської ради в оперативне управління та на баланс комунального підприємства «Міськводоканал» Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

9. Про надання згоди на передачу індивідуально визначеного рухомого майна з балансу комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Дубровицької міської ради в оперативне управління та на баланс комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

10. Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької міської ради закінченого будівництвом об’єкта:  «Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини в с.Колки Сарненського району Рівненської області» та його індивідуально визначеного майна.

Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

11. Про визнання такими, що втратили чинність, рішення Бережницької сільської ради №73 від 20.04.2011, рішення Трипутнянської сільської ради №104 від 06.06.2017, рішення Селецької сільської ради №173 від 09.06.2017.

Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

12.Про утворення Колківської лікарської амбулаторії загальної практики — сімейної медицинишляхом реорганізації фельдшерсько-акушерського пункту села Колки.

Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

13. Про план діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

14. Про внесення змін до рішення  міської ради №70 від 24 грудня 2020 року «Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2021 рік».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

15.Про внесення змін до рішення міської ради №71 від 24 грудня 2020 року «Про затвердження Програми розвитку дорожнього руху  на території  Дубровицької міської ради на 2021 рік».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

16.Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2021 рік.

Доповідає: Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.

17. Про  надання  дозволу на  розроблення технічної документації  із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності  на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

18. Про прийняття земельної ділянки  державної власності у комунальну власність Дубровицької  міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

19. Про припинення договорів оренди  земельних ділянок на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

20.Про припинення договору оренди земельної ділянки за межами населеного пункту на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

21. Про внесення змін до рішення сесії Бережницької сільської ради від 21 травня 2019 року №239 «Про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянці Переті Лаурі Грачівні для обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд».

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

22. Про внесення змін до рішення сесії Дубровицької міської ради від 07 жовтня 2021 року №388 «Про включення до  переліку земельних ділянок водного фонду для підготовки лотів до проведення земельних торгів у формі аукціону з продажу права оренди на них разом з водними об’єктами на території Дубровицької міської ради».

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

23. Про затвердження гр.Мартиновичу В.Д. технічних  документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення особистого селянського господарства на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

24. Про надання дозволу гр.Кухарцю М.М. на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

25. Про надання дозволу Службі автомобільних доріг у Рівненській області на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

26. Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

27. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із зміною цільового призначення та про продаж права оренди на  земельних торгах (аукціоні).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

28. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

29. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

30. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в межах с. Селець Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.     

31.Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок  у власність громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

32.Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо відведенняземельних ділянок громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

33.Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

34.Про затвердження  проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. Велінцю О.П. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

35.Про передачу земельної ділянки в оренду гр. ЖУК М.А. за межами населених пунктів на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

36.Про оформлення права комунальної власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення на території Дубровицької міської ради

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

37. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. Полюховичу С. С. для ведення товарного виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.

38. Про затвердження Положення про помічника-консультанта депутата Дубровицької міської ради УІІІ скликання.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

39. Різне.

 

3. Загальному відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний п’ятнадцятої сесії міської ради восьмого скликання.

4. Розпорядження про скликання п’ятнадцятої сесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                                        Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 29 жовтня 2021
Перегляди: 154

Звіт про виконання бюджету Дубровицької міської ради за 9 місяців 2021 року

Звіт про виконання бюджету

Дубровицької міської ради за 9 місяців  2021 року

Деталі
Опубліковано: 29 жовтня 2021
Перегляди: 114

Запрацював гід з державних послуг

Деталі
Опубліковано: 29 жовтня 2021
Перегляди: 66

Плануєте поліпшити житлові умови або отримати від держави житло для тимчасового проживання? Для вашої зручності зібрали добірку держпослуг, пов’язаних із житлом на Гіді.

Обирайте ту послугу, що для вас є актуальною, та дізнавайтеся: як отримати і що для цього потрібно, строк та вартість послуги, що робити, якщо вам відмовили та інше.

https://thedigital.gov.ua/news/poslugi-povyazani-z-zhitlom-na-gidi-1

Деталі
Опубліковано: 29 жовтня 2021
Перегляди: 54

До уваги суб’єктів господарювання та жителів Дубровицької громади!

У зв’язку з введенням "червоного”  рівня епідемічної небезпеки на території Рівненщини, та на виконання п.п.9 п.35 постанови Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020«Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» повідомляємо, що 28 жовтня 2021 року заборонено здійснювати торгівельну діяльність на території комунального підприємства «Ринок» Дубровицької міської ради.

Деталі
Опубліковано: 27 жовтня 2021
Перегляди: 68

До уваги жителів Дубровицької територіальної громади

                  Відповідно до постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» (наділі – Постанова) у Рівненській області утворено, зокрема, Сарненський район (з адміністративним центром у місті Сарни) у складі територій Березнівської сільської, Вирівської сільської, Висоцької сільської, Дубровицької міської, Клесівської селищної, Миляцької сільської, Немовицької сільської, Рокитнівської селищної, Сарненської міської, Старопільської сільської, Степанської селищної територіальних громад, затверджених постановою Кабінету Міністрів.

          Відповідно до статей 21 та 131 Закону України «Про нотаріат», з метою приведення у відповідність до Постанови назв нотаріальних округів, наказом Міністерства юстиції України від 07.06.2021 №2040/5 «Про затвердження Переліку нотаріальних округів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі» затверджено Перелік нотаріальних округів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

          У Рівненській області, зокрема, затверджено Сарненський районний нотаріальний округ. По Сарненському районному нотаріальному округу нотаріальне обслуговування населення здійснюють:

- Рокитнівська районна державна нотаріальна контора (смт.Рокитне, вул.Незалежності, 21, тел. 0363521834, +3806622007420;

 

- Сарненська районна державна нотаріальна контора (м.Сарни, вул.Белгородська, 31, тел. 0365535534);

- Білотіл Ельвіра Юсуфівна – приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул.Широка, 32/53, тел.03655 3-37-45);

- Войцехович Оксана Олександрівна - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул.Широка, 32/53, тел.(03655) 3-55-45);

- Москалик Людмила Максимівна - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул.Широка, 32/53, тел.(03655) 3-55-45);

- Мулявка Валентина Климівна - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул.Широка, 1, тел.(03655) 3-55-39);

- Овдіюк Діна Іванівна - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул. Панфіловців, 2, тел.(03655) 3-25-40,);

- Овдіюк Андрій Васильович - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул. Панфіловців, 2, тел.0 3655 3-54-83);

- Таборовець Микола Іванович - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Дубровиця, вул. 1000-ліття Дубровиця, 2, каб.301, тел. 03658-20009);

-Тарасюк Геннадій Броніславович - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (смт. Рокитне, вул. Шевченка, 12/10, тел. 0692542896);

- -Тарасюк Олександр Геннадійович - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (смт. Рокитне, вул. Незалежності 18/4, тел.095 044 4214);

- Токов Василь Григорович - приватний нотаріус Сарненського районного нотаріального округу (м.Сарни, вул. Пушкіна, 4/52, тел.(03655) 3-43-08).

          Жителі Дубровицької територіальної громади для отримання нотаріальних послуг можуть звертатись до вищезазначених державних та приватних нотаріусів.

 

Дубровицька міська рада

Деталі
Опубліковано: 26 жовтня 2021
Перегляди: 93

КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Україна

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

вул.Воробинська,4, м.Дубровиця, Рівненська область 34100, тел./факс(03658) 2-02-31, 2-05-01

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; http://www/dubrmrada.rv.uaКод ЄДРПОУ0539099

 

П Р О Т О К О Л № 7

засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубровицької міської ради

 

25 жовтня 2021  року                                                                                 м. Дубровиця

 

Головував: міський голова, голова комісії Микульський Б.М.

Присутні: члени комісії з ТЕБ та НС міської ради та запрошені за списком:

Рудичек П.П., секретар комісії, начальник відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці;

Сидоришин О.Й., заступник начальника відділення поліції №1 Сарненського районного відділу поліції ГУНП в Рівненський області;

Секо Г.Г. начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради;

Островець В.М., головний лікар КНП Дубровицького центру ПМСД;

 

1.Про встановлення на території  міської ради "червоного" рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19.(Інформація: Островець В.М.)

З метою запобігання поширенню на території населених пунктів Дубровицької міської ради, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020  № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»(зі змінами), протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 20.10.2021 № 40, рішення комісії з питань ТЕБ та НС Рівненської області від  23.10.2021 протокол № 35, комісія вирішила:

1. Встановити з 00 год. 00 хв. 26 жовтня 2021 року «червоний» рівень епідемічної небезпекипоширення на території населених пунктів Дубровицької міської радигострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

2. Запровадити на території населених пунктів Дубровицької міської ради обмежувальні протиепідемічні заходи передбачені для ”червоного” рівня епідемічної небезпеки поширення небезпеки гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV- 2;

2. Виконавчому комітету Дубровицької міської ради:

2.1.Забезпечити дотримання відповідних обмежувальних
протиепідемічних заходів, передбачених для "червоного" рівня епідемічної небезпеки поширенню на території громади гострої респіраторної хвороби.

2.2. Щоденно контролювати стан епідемічної ситуації на території міської ради та вживати дієвих заходів стримування  поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19,спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2.

        2.3. Постійно, разом з головним лікарем контролювати готовність КНЗ Дубровицька МЛ до прийому хворих на COVID-19, виявлення та реєстрацію осіб з підозрою відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров'я.

        2.4. Забезпечити взаємодію із відділенням поліції №1 Сарненського районного відділу поліції  м. Дубровиця таДубровицьким управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області, щодо забезпечення контролю за дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом             SARS-CoV-2" зі змінами.

        3. Головному лікарю КНП «Дубровицький центр первинної медико-санітарної допомоги Дубровицької міської ради» відповідно до повноважень вжити заходів щодо:

3.1. Організації роботи щодо збільшення кількості тестувань методом полімеразної ланцюгової реакції та експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2.

        3.2. Стимулювати та проводити роз’яснювальну роботу щодо необхідності вакцинації серед населення територіальної громади;

 3.3. Контролювати дотримання ізоляції хворих на COVID-19.

          4. Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради заборонити:

4.1 Роботу закладів освіти, окрім дитячих садків, початкових класів шкіл і закладів освіти якщо 100 % працівників мають "Зелений"COVID-сертифікат.

 4.2. Роботу закладів культури, окрім за наявності у всіх учасників *Зелених*COVID-сертифікатів.

 4.3. Проведення масових спортивних заходів окрім за наявності у всіх учасників "Зелених"COVID-сертифікатів.

4. Контроль за виконанням рішення покласти Павла Рудичека, начальника відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства,  надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці;

 

Голова комісії ТЕБ та НС Дубровицької міської ради,

Міський голова                                                    Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Секретар  комісії                                                Павло РУДИЧЕК

 

 

 

 

Додаток 1

до Протоколу №7

від 25.10.2021

 

Карантинні заходи під час

"червоної" зони епідеміологічної небезпеки.

 

Забороняється:

• робота закладів освіти, окрім дитячих садків і початкових класів шкіл;

• проведення масових заходів, окрім офіційних спортивних заходів і матчів командних ігрових видів спорту без глядачів;

• робота закладів харчування, окрім адресної доставки та замовлень навинос;

• робота ТРЦ та інших розважальних закладів (кінотеатрів, театрів тощо);

• робота непродовольчих ринків і магазинів, спортзалів, басейнів і фітнес-центрів;

• робота закладів культури, окрім історико-культурних заповідників, проведення кіно та відеозйомки.

 

Робота всіх перечислених закладів можлива лише якщо 100% працівників отримали два щеплення. Також під час «червоного» рівня епідемічної безпеки дозволена робота банків, АЗС, аптек, ветеринарних магазинів та продовольчих магазинів. Обов’язковою умовою є дотримання всіх протиепідеміологічних правил.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Деталі
Опубліковано: 26 жовтня 2021
Перегляди: 51

ЗАСІДАННЯ ВИКОНКОМУ!!!

 

 3 листопада 2021 року

об 11:00 год в сесійному

залі відбудеться засідання

виконавчого комітету

Дубровицької міської ради!

Деталі
Опубліковано: 26 жовтня 2021
Перегляди: 340

З нагоди відзначення Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана в Україні

Соціальний захист людей похилого віку та ветеранів в Україні

 

З нагоди відзначення Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана в Україні 05 жовтня 2021 року в приміщенні Дубровицького районного сектору філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було проведено правопросвітницький захід на тему: «Соціальний захист людей похилого віку та ветеранів в Україні».

У заході взяли участь: начальник Дубровицького районного сектору філії державної установи «Центр пробації» майор внутрішньої служби Віталій Твердун, заступник начальника Управління соціального захисту населення Сарненської РДА Світлана Крижик та головний юрист відділу «Дубровицьке бюро правової допомоги» Лідія Литвин.

Під час заходу фахівець відділу «Дубровицьке бюро правової допомоги» Лідія Литвин проінформувала підопічних Дубровицького районного сектору філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області про соціально-економічні та особисті права і свободи людей похилого віку, закріплені Конституцією України, Законами України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», іншими законодавчими актами, які регулюють відносини у цій сфері; категорії громадян, які належать до ветеранів праці, та основні засади державної політки щодо ветеранів праці та інших громадян похилого віку, визначені в Законі України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»; перелік соціальних послуг для людей похилого віку, які надає Центр надання соціальних послуг Дубровицької міської ради.

Заступник начальника Управління соціального захисту населення Сарненської РДА Світлана Крижик вказала на основні види соціальних допомог для громадян похилого віку, які можна оформити в Дубровицькому відділі Управління соціального захисту населення Сарненської РДА, а саме – порядок виплати державної соціальної допомоги одиноким особам, які досягли 80-річного віку, а також подання та оформлення документів, призначення та виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Окрім того, начальник Дубровицького районного сектору філії державної установи «Центр пробації» майор внутрішньої служби Віталій Твердун наголосив на важливості проведення такого роду інформування, адже соціальний захист населення є одним із важливих напрямків державної політки. Крім того, кожному гарантується право знати свої права і обов’язки, а юридична необізнаність свідомо позбавляє можливості користування передбаченими законом пільгами.

Також на базі Дубровицького районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було створено консультаційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги, під час роботи якого головним юристом відділу “Дубровицьке бюро правової допомоги” Сарненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Лідією Литвин було надано правові консультації особам, які перебувають на обліку в Дубровицькому районному секторі філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області в різних галузях права.

Наприкінці заходу учасники дізналися про послуги, які можна отримати у Дубровицькому бюро правової допомоги, відмінність первинної від вторинної правової допомоги, категорії осіб, які мають право на отримання вторинної безоплатної правової допомоги.

Учасники отримали роздаткові інформаційно-консультаційні буклети безоплатної правової допомоги.

 

Довідково: Дубровицьке  бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4 (3 поверх).  Тел. (036) 58 20 006,  (097) 5205185.

Деталі
Опубліковано: 25 жовтня 2021
Перегляди: 60

інформаційне повідомлення До уваги суб’єктів господарювання!

 

 

З 1 липня 2021 року Міністерство економіки України спільно з Державною службою України з питань праці запровадили електронну послугу щодо реєстрації декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки.

Управління Держпраці у Рівненській області пропонує суб’єктам господарювання подавати декларації відповідності через Портал електронних сервісів Мінекономіки. Для цього необхідно зареєструватися на Порталі електронних сервісів Мінекономіки (my.gov.ua) та замовити послугу через персональний кабінет за посиланням https://cutt.ly/fmziDhO. Така опція не вимагає використання чи встановлення додаткового програмного забезпечення та значно спрощує процес подання відповідних документів.

Декларацію відповідності також можна подати на сайті Управління Держпраці у Рівненській області http://rv.dsp.gov.ua/ натиснувши на головній сторінці на банер «Подати декларацію відповідності МТБ в електронному вигляді».


Для отримання консультації щодо подання та заповнення декларації в електронному вигляді звертатися до фахівців Управління Держпраці у Рівненській області за телефоном (0362) 63-62-26.

Деталі
Опубліковано: 23 жовтня 2021
Перегляди: 74
  1. Вшанування мужності, бойового подвигу та героїзму захисників незалежності і територіальної цілісності України
  2. Засідання виконавчого комітету Дубровицької міської ради
  3. Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта

Сторінка 9 із 80

  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13

Догори

© 2022 Дубровицька міська рада