Дубровицька міська рада
Toggle Navigation
Menu
  • Міський голова
  • Контакти
  • Місцеві податки та збори
  • Правила благоустрою міста Дубровиці
  • ЦНАП
  • Головна сторінка
  • Виконком
    Виконком
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Керуюча справами виконкому
    • Регламент виконкому
  • Дубровицька міська рада
    Дубровицька міська рада
    • Регламент міської ради
    • Секретар ради
    • Склад депутатського корпусу
    • Депутатські постійні комісії
    • План роботи
  • Виконавчий апарат ради
    Виконавчий апарат ради
    • Керівництво Дубровицької міської ради та її виконавчого комітету
    • Фінансово-економічний відділ
    • Юридичний відділ
    • Відділ містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці
    • Центр надання адміністративних послуг
    • Відділ соціального захисту населення
    • Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту
    • Фінансовий відділ
    • Служба у справах дітей
    • Старости та діловоди
    • Комунальні підприємства
    • Загальний відділ міської ради
  • Графік прийому громадян
  • Нормативні акти
    Нормативні акти
    • Розпорядження міського голови
    • Рішення виконкому
    • Рішення міської ради
    • Проекти рішень міської ради
    • Проекти рішень виконкому
    • Протоколи сесій міської ради
  • Регуляторна політика
    Регуляторна політика
    • Річні плани підготовки регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів
    • Регуляторні акти
    • Звіти міського голови про здійснення державної регуляторної політики
  • Соціально-економічний розвиток міста
    Соціально-економічний розвиток міста
    • Міський бюджет
    • Міські програми
    • Діючі тарифи
    • Стратегія розвитку
  • Комунальні служби та підприємства міста
    Комунальні служби та підприємства міста
    • КП "Будинкоуправління"
    • КП "Ринок"
    • КП "Міськводоканал"
    • КП "Готель "Дружба""
    • КП "Міське БТІ"
  • Освітні заклади
    Освітні заклади
    • ДНЗ №1
    • ДНЗ №4
    • ДНЗ №5
  • Інфраструктура міста
    Інфраструктура міста
    • Готель
    • Медичні заклади та аптеки
    • ВІдділення банків
    • Заклади ресторанного типу
    • Перукарні
    • Рух громадського транспорту
  • ФК "Дубровиця"
  • Спорт
  • Адміністративні послуги
  • Оголошення
  • Новини
  • Податкова інформує
  • ТВК інформує
  • ОСББ
  • Запобігання корупції
  • Інформація з кадрових питань
  • Доступ до публічної інформації
    Доступ до публічної інформації
    • Закон України "Про доступ до публічної інформації"
    • Порядок реалізації права на доступ до публічної інформації
    • Зразки заяв
    • Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
    • Список громадян м.Дубровиця які потребують покращення житлових умов
    • Земельні відносини
    • Звіти міського голови перед громадськістю
  • Оренда комунального майна
    Оренда комунального майна
    • Оцінка майна
  • Публічні закупівлі
    Публічні закупівлі
    • Електронні закупівлі на PROZORRO
    • Планування закупівель

Авторизація

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?

Архів статтей

  • серпня, 2015
  • липня, 2015
  • червня, 2015
  • травня, 2015
  • квітня, 2015
  • березня, 2015
  • лютого, 2015
  • січня, 2015
  • грудня, 2014
  • листопада, 2014
  • жовтня, 2014

Статистика

Офіційні сайти

Відбувся конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

На виконання п.2 розділу VIПоложення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності затвердженого Наказом ФДМУ № 2075 від 31.12.2015р. (з наступними змінами та доповненнями)  повідомляємо,  що 18.08.2021р.відбувся конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення оцінки нежитлового приміщення, за результатами якого переможцем обрано ФОП Бондар Олександра Кириловича для проведення оцінки частини адмінприміщення сільської ради за адресою: вул. Центральна,10, с.Бережниця, Сарненського району, Рівненської області загальною площею 18,1 кв.м.з метою подальшої  передачі його в оренду.

 

 

Голова конкурсної комісії                                  Ю.Яременко

Деталі
Опубліковано: 18 серпня 2021
Перегляди: 59

Результати конкурсів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

 

Відео -    https://youtu.be/nLe3OMQ0yNE    

16 серпня 2021 року в залі засідань Дубровицької міської ради проведено друге, заключне засідання конкурсної комісії конкурсу на  посади   директорів Бережницького, Велюнського ім. О.Ярмоліча, Залузького та Сварицевицького опорних, Колківського, Орв’яницького, Трипутнянського закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Бережківської, Дубровицьких №1 та №2 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, Великоозерянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад», Заслуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад»  Дубровицької міської ради.

       До складу конкурсної комісії ввійшов представник управління Державної служби якості освіти у Рівненській області – начальник управління Святослав Сидорук; два представники виконавчого комітету Дубровицької міської ради – начальник юридичного відділу Оксана Драган та депутат Дубровицької міської ради, начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Ніна Стасюк; представник громадського об`єднання «Рада директорів навчальних закладів» – директор Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей – школа» Володимир Кушнір та представникДубровицької об’єднаної, територіальної організації профспілки працівників освіти і науки – голова Дубровицької об’єднаної, територіальної організації профспілки працівників освіти і науки України Віра Твердюк.

       Конкурсний відбір кандидатів здійснювався за результатами перевірки знань законодавства у сфері загальної середньої освіти, визначення професійних компетентностей, презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії.

   

Переможцями конкурсу визнано:

       на посаду директора Бережківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Скумін Мирославу Матвіївну;

       на посаду директора Бережницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Кедрук Галину Володимирівну;

       на посаду директора Великоозерянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Харкевич Марію Олександрівну;

       на посаду директора Велюнського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. О.Ярмоліча Дубровицької міської ради – Охмак Світлану Омелянівну;

       на посаду директора Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Дубровицької міської ради – Клюйка Ігоря Васильовича;

       на посаду директора Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Дубровицької міської ради – Клюйко Валентину Миколаївну;

       на посаду директора Залузького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Годунко Галину Володимирівну;

        на посаду директора Колківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Ревука Руслана Романовича;

        на посаду директора Орв’яницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Буткевич Аллу Іванівну;

        на посаду директора Сварицевицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Полюхович Олену Михайлівну;

        на посаду директора Трипутнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Антончика Анатолія Івановича;

        на посаду директора Заслуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Рожка Станіслава Миколайовича.

 

        Вітаємо  всіх переможців, щиро бажаємо  конструктивної роботи, невичерпних сил та успіхів у всіх починаннях! Зичимо  вам великих здобутків, а підґрунтям плідної професійної діяльності на посаді хай буде міцне здоров`я, сповнене любові серце, натхненна думка й добрі почуття. Нехай у всіх починаннях Вас  супроводжує удача, розуміння та  підтримка колег та однодумців, а непроста відповідальна робота приносить задоволення і творчі перемоги.

 

Протокол №2 засідання конкурсної комісії

Деталі
Опубліковано: 18 серпня 2021
Перегляди: 114

Про скликання тринадцятої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

міського голови

 

 

від 17 серпня 2021 року                                                                             № 22

 

Про скликання тринадцятої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

Відповідно до ст. 42, 46, 50, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:

 

  1. Скликати тринадцяту позачергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 20 серпня 2021 року о 12.00 годині у залі засідань адмінприміщення за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.
  2. На розгляд тринадцятої позачергової сесії винести питання:
  3. Про затвердження порядку денного тринадцятої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.

Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.

2.Про внесення змін до рішення міської ради №77 від 24 грудня 2020 року «Про Програму забезпечення пожежної, техногенної та природної безпеки  на території  Дубровицької міської ради на 2021 – 2025 роки».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

3. Про затвердження Програми фінансового забезпечення процесу припинення діяльності комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Дубровицької міської ради шляхом ліквідації.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

4.Про внесення змін до рішення міської ради від 24 грудня 2020 року №79 «Про програму фінансової підтримки закладів охорони здоров’я, які знаходяться на території Дубровицької міської ради, на 2021-2022 роки»

Доповідає:Вікторія ОСТРОВЕЦЬ – головний лікар комунального некомерційного підприємства «Дубровицький центр первинної медико-санітарної допомоги.

5.Про встановлення тарифу на платну послугу, що надається комунальним некомерційним підприємством «Дубровицький центр  первинної медико-санітарної допомоги» Дубровицької міської ради.

Доповідає:Вікторія ОСТРОВЕЦЬ – головний лікар комунального некомерційного підприємства «Дубровицький центр первинної медико-санітарної допомоги.

6.Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2021 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.

7. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради № 309 від 24 червня 2021 «Про припинення комунального некомерційногопідприємства «Стоматологічна поліклініка» Дубровицької міської ради шляхом його ліквідації».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.

 

4. Загальному відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний тринадцятої позачерговоїсесії міської ради восьмого скликання.

5. Розпорядження про скликання тринадцятоїпозачергової сесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Секретар ради                                                                      Микола ГОДУНКО

Деталі
Опубліковано: 18 серпня 2021
Перегляди: 95

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Відповідно до розпорядження міського голови від 17.08.2021 року № 202-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста 1-ї категорії загального відділу Дубровицької міської ради»,Дубровицька  міська рада,місце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 16, тел.03658-2-02-31,  оголошується конкурс на заміщення  вакантних посад:

 

1. Спеціаліста 1-ї категорії загального відділу Дубровицької міської ради– одна штатна одиниця.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст,  вільне володіння українською мовою, знання технічної англійської мови, знання різних конфігурацій ПК, операційних систем та мережевих стандартів, адміністрування комп’ютерів, серверів, налаштування та встановлення нового апаратного та програмного забезпечення.  Стаж роботи не менше двох років в органах державної влади або місцевого самоврядування, або стаж роботи за фахом не менше трьох років.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заяву про участь у конкурсі (додається);

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи, документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агентствому порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” (вид декларації: декларація «кандидата на посаду» (nazk.gov.ua)).

До участі у конкурсі не допускаються особи, які: визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування; у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законами.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17.00 год. 16 вересня 2021 року включно, вул. Воробинська, 16 (головний спеціаліст юридичного відділу, кабінет 202).

Дата проведення конкурсу: 17 вересня 2021 року о 11.00 год. в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.

Довідки за телефоном: 2-02-31.

Заступник міського голови                                                                      Юрій ЯРЕМЕНКО

 

 

 

Додаток 1

до Порядку проведення іспиту    

кандидатів на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого     

самоврядування Дубровицької міської ради

 

I. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»

Деталі
Опубліковано: 17 серпня 2021
Перегляди: 188

Детальніше...

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради

Відповідно до розпорядження міського голови від 17.08.2021 року № 201-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради»,Дубровицька  міська радамісце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 16, тел.03658-2-02-31,  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади головного спеціаліста з питань загальної середньої осівіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

повна  вища  освіта  відповідного  професійного  спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, навички роботи на персональному комп’ютері, вільне володіння державною мовою.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заяву про участь у конкурсі (додається);

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи, документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агентствому порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” (вид декларації: декларація «кандидата на посаду» (nazk.gov.ua)).

До участі у конкурсі не допускаються особи, які: визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування; у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законами.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17.00 год. 16 вересня 2021 року включно, вул. Воробинська, 16 (головний спеціаліст юридичного відділу, кабінет 202).

Дата проведення конкурсу: 17 вересня 2021 року о 11.00 год. в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.

Довідки за телефоном: 2-02-31.

Заступник міського голови                                                                      Юрій ЯРЕМЕНКО

 

Додаток 1

до Порядку проведення іспиту    

кандидатів на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого     

самоврядування Дубровицької міської ради

 

I. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»

Деталі
Опубліковано: 17 серпня 2021
Перегляди: 96

Детальніше...

Інформування громадян про запобігання та протидію домашньому насильству

Майже половина населення України страждає від насилля в сім’ї впродовж свого життя, причому 30% з них зазнаєжорстокого поводження в дитячому віці. За оцінками громадських організацій, кожна друга жінка у світі потерпає від одного з видів насильсьтва. До поліції звертається лише невеликий відсоток від усієї кількості постраждалих. Причин цьому чимало, і одна з них – нерозуміння того, що саме є насильством.

З метою запобігання та протидії вчиненню домашнього насильства,ознайомлення суб’єктів пробації з проблемами, причинами, ознаками насильства в сім’ї 03.08.2021 року в Дубровицькому РС філії ДУ «Центр пробації» в Рівненській області головним спеціалістом відділу “Дубровицьке бюро правової допомоги” Сарненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Лідією Литвин спільно з працівниками сектору пробаціїта Центру надання соціальних послуг Дубровицької міської радибуло проведено правопросвітницький захід на тему: «Поняття та види домашнього насильства, відповідальність за вчинення домашнього насильства».

Фахівець відділу «Дубровицьке бюро правової допомоги» проінформувала клієнтів сектору на тему домашнього насильства, зокрема, було зазначено, що таке домашнє насильство згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України, які є види домашнього насильства, притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення насильства в сім'ї, а також кримінальна відповідальність за вчинення домашнього насильства.

У заході також взяла участь працівник соціальної роботи Центру надання соціальних послуг Дубровицької міської ради — Тимошок Юлія, яка розповіла про зміни, які були внесені до Кодексу України про адміністративні правопорушеннявідповідно до Закону України “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статіˮ (реєстр. № 3908-1)”, а саме про правове регулювання притягнення до адміністративної відповідальності військовослужбовців та інших осіб, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів, за вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце свого тимчасового перебування.

Окрім того, на базі Дубровицького районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було створено консультаційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги, під час роботи якого головним спеціалістом відділу “Дубровицьке бюро правової допомоги” було надано правові консультації особам, які перебувають на обліку в Дубровицькому районному секторі філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області із спадкового, сімейного права та соціального забезпечення.

Клієнтам пробації було вручено буклети інформаційно-просвітницького спрямування на важливу соціальну тему «Протидія домашньому насильству. Терміновий заборонний та обмежувальний припис», які містять рекомендації щодо запобігання насильству та реагування на нього.

 

Довідково: Дубровицьке бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4 (3 поверх). Тел. (036) 58 20 006, (097) 52-05-185.

Деталі
Опубліковано: 17 серпня 2021
Перегляди: 134

КП «Міськводоканал» інформує

       17.08.21 р о 06.00 год.  у зв’язку з плановою очисткою  резервуара    (1000м3)   буде   зупинена насосна станція водозабору, через що вода на місто подаватись не буде.

    Будуть задіяні в роботу резервні свердловини №4, №5, що в районі міського ринку, які зможуть забезпечити водою лише частину міста.

    Прохання до споживачів запастись водою та  вибачити  за тимчасові незручності.

                                                                       Адміністрація КП «Міськводоканал»

Деталі
Опубліковано: 16 серпня 2021
Перегляди: 103

Виконання бюджету Дубровицької міської ради за І – ше півріччя 2021 року

 

За 1-ше півріччя 2021 року доходи загального фонду бюджету Дубровицької міської ради  (без урахування міжбюджетних трансфертів) склали 43958,9 тис. гривень.

Основним бюджетоутворюючим джерелом доходів загального фонду бюджету територіальної громади є надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких у структурі доходів склала понад 58,6 відсотка.

У звітному періоді надходження податку на доходи фізичних осіб становлять 25756,1 тис.грн, що на 4117,7 тис.грн, або на 19,0 відсотка більше  планових призначеннь.

Значну частину власних доходів загального фонду бюджету міської ради, а саме 30,4 відсотка становлять місцеві податки і збори (податок на майно,  єдиний податок). Фактичний обсяг їх надходжень до бюджету в звітному періоді становить 13385,7 тис.грн (виконання до плану на звітний період—112,9%).

Крім власних доходів, у звітному періоді  до загального фонду бюджету міської ради  надійшли кошти міжбюджетних трансфертів в сумі 109720,4 тис. грн, що складає 71,4 відсотка загального обсягу доходів міського бюджету.

Доходи спеціального фонду бюджету Дубровицької міської ради  за

 І-ше півріччя 2021 року (без врахування міжбюджетних трансфертів) склали 1245,1 тис. гривень. Основним джерелом доходів спеціального фонду бюджету у звітному періоді були власні надходження бюджетних установ  в сумі 1185,4 тис.грн.

        Видатки    бюджету Дубровицької міської ради  по загальному  фонду за 1 півріччя 2021 року склали 144947,0 тис. грн, що становить 96,0 відсотка бюджетних призначень на звітний період з урахуванням внесених змін.       

       У структурі видатків загального фонду місцевого  бюджету за економічною ознакою видатки  на заробітну плату з нарахуваннями  працівникам бюджетних установ складають 133572,5 тис. грн, або 92,2відсотка,  використання товарів і послуг – 7221,1тис. грн, або 4,97 відсотка, ( у тому числі медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1,7 тис. грн, продукти харчування – 411,4 тис. грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4774,2 тис. грн), соціальне забезпечення – 106,1тис. грн, або 0,07 відсотка, поточні трансферти  –­­­ 3960,7тис.грн, або 2,7 відсотка,  інші поточні видатки -86,6 тис.грн, або 0,06 відсотка до загального обсягу видатків  бюджету.  

      

           Загалом по спеціальному фонду бюджету міської ради  за звітний період проведено видатків у сумі 2192,7 тис. грн.

 

Начальник фінансового відділу                                  Галина СЕКО

Аналіз виконання плану по доходах спеціального фонду Дубровицької міської ради
Аналіз фінансування установ Дубровицької міської ради за 1-ше півріччя 2021 року Спеціальний фонд (разом)
Аналіз фінансування установ Дубровицької міської ради  за 1-ше півріччя 2021 Загальний фонд
Аналіз виконання плану по доходах загального фонду Дубровицької міської ради

 

Деталі
Опубліковано: 16 серпня 2021
Перегляди: 110

Про встановлення тарифу на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії та тарифу на підігрів води ДП « Теплосервіс» КП « Теплосервіс» Дубровицької міської ради

                                                                                                                

                 

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

                                                      Р ІШЕННЯ                             

 

 

від 05 серпня 2021 року                                                                                      № 156

 

Про встановлення тарифу на теплову

 енергію,  її виробництво, транспортування

 та постачання, послуги з постачання теплової

 енергії та тарифу на підігрів води

 ДП « Теплосервіс» КП « Теплосервіс»  

 Дубровицької міської ради

 

         Відповідно до вимог статей 13, 20 Закону України «Про теплопостачання» (зі змінами) , наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» від 12.09.2018  № 239,  зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 18.10.2018 за  № 1172/32624,  наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» від 05.06.2018 № 130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 26.06.2018 за   №753/32205, середньозваженим тарифом на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу по Рівненській області для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також тарифи на транспортування та постачання, затвердженим та оприлюдненим 25.06.2021 на сайті Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України: http://saee.gov.ua,     керуючись підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), пунктом 2 частини 3  статті 4,  пунктом 2 частини 1 статті 7, статтею 10 та статтею 21  Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (зі змінами),  враховуючи лист дочірнього підприємства « Теплосервіс» комунального підприємства « Теплосервіс» № 199 від 07 липня 2021 року,  виконавчий комітет Дубровицької міської ради

В И Р І Ш И В:

 

1. Встановити тариф  на теплову енергію,  її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової  енергії та тарифу на підігрів води дочірнім підприємством «Теплосервіс» комунального підприємства  «Теплосервіс» Дубровицької міської ради :

   1.1  для населення у розмірі 1863,41 грн  з ПДВ  за 1 Гкал теплової енергії  в т.ч. виробництво 1537,98 грн, транспортування 308,35 грн, постачання17,08 грн . Ціною послуги з постачання теплової енергії є  тариф на теплову енергію;

   1.2.  для  установ і організацій, що фінансуються з державного  чи місцевого  бюджету у розмірі  2207,26 грн   з ПДВ за 1 Гкал теплової енергії  в т.ч. виробництво 1867,05 грн , транспортування 312,62 грн , постачання 27,59  грн. У разі відсутності приладів обліку теплової енергії обсяг фактично спожитої теплової енергії  розраховується відповідно до теплового навантаження;

   1.3.  для установ та організацій, що фінансуються з державного чи з місцевого бюджету тариф на підігрів води у розмірі 110,36 грн за 1 м3  з ПДВ.

2. Керуючому  дочірнього підприємства « Теплосервіс» комунального підприємства « Теплосервіс» Дубровицької міської ради            ( Григорій ШАХ)  забезпечити  оприлюднення  даного рішення в газеті «Дубровицький вісник» та довести його до споживачів відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

3. Головному  спеціалісту  фінансово-економічного відділу ( Вікторія МАРЦИНКЕВИЧ) оприлюднити рішення на офіційному сайті міської ради в мережі Інтернет, але не пізніше п’яти робочих днів з дня його прийняття.

4.  Рішення набирає чинності з дня його прийняття.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  (Юрій ЯРЕМЕНКО).

 

 

Заступник міського голови  з  питань

діяльності виконавчих органів ради                                           Юрій ЯРЕМЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБГРУНТУВАННЯ

пропозицій щодовстановлення тарифу  на теплову енергію,  її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової  енергії та тарифу на підігрів води дочірнім підприємством « Теплосервіс» комунального підприємства « Теплосервіс» Дубровицької міської ради

 

Відповідно до ст.13,  20 Закону України від 02.03.05 № 2633-IV з змінами та доповненнями  «Про теплопостачання», тарифи на теплову енергію повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, тарифи є регульованими та встановлюються органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.

Тариф розрахований 90 % від середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу по Рівненській області для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також тарифи на транспортування та постачання, затвердженим та оприлюдненим 25.06.2021 на сайті: http://saee.gov.ua. Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України.

Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 № 130 зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №753/32205 від 26 червня 2018 р.  «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» було опубліковане повідомлення про намір затвердити тариф  на теплову енергію,  її виробництво , транспортування та постачання, послуги з постачання теплової  енергії та тарифу на підігрів води дочірнім підприємством « Теплосервіс» комунального підприємства « Теплосервіс» Дубровицької міської ради в газеті «Дубровицький вісник» від 09.07.2021 № 27. Відповідно до листа дочірнього підприємства « Теплосервіс» комунального підприємства « Теплосервіс» № 215 від 19 липня 2021 рокузауважень та пропозицій стосовно  тарифу від фізичних та юридичних осіб не надходило.

 

 

Головний спеціаліст

фінансовоно-економічного відділу                               Вікторія МАРЦИНКЕВИЧ

 

Деталі
Опубліковано: 10 серпня 2021
Перегляди: 147

Виконавчий комітетДубровицької міської ради оголошує конкурс на визначення виконавця послуг з вивезення рідких побутових відходів на території Дубровицької міської ради.

            Підстава для проведення конкурсу:рішення виконавчого комітету міської ради від 05.08.2021 №171. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:  наявність матеріально-технічної бази;вартість надання послуг:  для населення –95,21 грн./м.куб.., для бюджетних установ –108,50 грн./м.куб., інші споживачі –137,10грн./м.куб.; досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.

            Конкурс відбудеться 14.09.2021р. о 11 год.00хв. (сесійна зала міської ради).Кінцевий строк прийняття документів 13.08.2021 до 10:00 год.

Деталі
Опубліковано: 09 серпня 2021
Перегляди: 147

Детальніше...

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості частини громадського будинку (адміністративної будівлі) за адресою: вул. Шкільна,4, с.Колки

ОГОЛОШЕННЯ

 

Конкурсна комісія з відбору суб’єктів оціночної діяльності Дубровицької міської ради оголошує конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості частини громадського будинку (адміністративної будівлі) за адресою: вул. Шкільна,4, с.Колки, Сарненського району, Рівненської області. 

Загальна площа: 27,7 кв.м. (очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта оцінки  –  2500,00  грн.) .

Мета проведення оцінки – визначення ринкової вартості об’єкта нерухомого майна з метою укладення договору оренди.

Замовник: виконавчий комітет Дубровицької міської ради (офіційний сайт: http://dubrmrada.rv.ua) ;платник -  орендар вказаного приміщення.

Кінцевий термін подання документів – 16.08.2021р. включно.

Конкурс буде проведено 20.08.2021р. о 11.00 год. в сесійній залі по вул.Воробинській,16 в м.Дубровиця.

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності буде здійснюватися відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України 31.12.2015 № 2075 із змінами та доповненнями та з урахуванням умов цього оголошення.

Вимоги до учасників конкурсу, конкурсних документацій викладено у розділах І, ІІ, ІІІ Положення та додатках до нього. Перелік встановленої форми підтвердних документів - у п.6 Положення.

Строк проведення оцінки: протягом 5 к.д. з моменту визначення переможця.

Подібними об’єктами до об’єкта оцінки є: приміщення, частини будівель.

Конкурсна документація подається у запечатаному конверті, в який вкладено окремий запечатаний конверт із конкурсною пропозицією (вимоги до конверту – п.5 Положення ) на адресу конкурсної комісії Дубровицької міської ради: м. Дубровиця, вул. Воробинська,16, тел.   0660393454 ; електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

 

 

 

Голова конкурсної комісії                                                                                         Ю.Яременко

 

Деталі
Опубліковано: 02 серпня 2021
Перегляди: 75

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості частини адмінприміщення сільської ради за адресою: вул. Центральна,10, с.Бережниця

ОГОЛОШЕННЯ

 

Конкурсна комісія з відбору суб’єктів оціночної діяльності Дубровицької міської ради оголошує конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості частини адмінприміщення сільської ради за адресою: вул. Центральна,10, с.Бережниця, Сарненського району, Рівненської області. 

Загальна площа: 18,1 кв.м. (очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта оцінки  –  2500  грн.) .

Мета проведення оцінки – визначення ринкової вартості об’єкта нерухомого майна з метою укладення договору оренди.

Замовник: виконавчий комітет Дубровицької міської ради (офіційний сайт: http://dubrmrada.rv.ua) ;платник -  орендар вказаного приміщення.

Кінцевий термін подання документів – 12.08.2021р. включно.

Конкурс буде проведено 18.08.2021р. о 11.00 год. в сесійній залі по вул.Воробинській,16 в м.Дубровиця.

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності буде здійснюватися відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України 31.12.2015 № 2075 із змінами та доповненнями та з урахуванням умов цього оголошення.

Вимоги до учасників конкурсу, конкурсних документацій викладено у розділах І, ІІ, ІІІ Положення та додатках до нього. Перелік встановленої форми підтвердних документів - у п.6 Положення.

Строк проведення оцінки: протягом 5 к.д. з моменту визначення переможця.

Подібними об’єктами до об’єкта оцінки є: приміщення, частини будівель.

Конкурсна документація подається у запечатаному конверті, в який вкладено окремий запечатаний конверт із конкурсною пропозицією (вимоги до конверту – п.5 Положення ) на адресу конкурсної комісії Дубровицької міської ради: м. Дубровиця, вул. Воробинська,16, тел.   0660393454 ; електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

 

 

 

Голова конкурсної комісії                                                                                         Ю.Яременко

Деталі
Опубліковано: 30 липня 2021
Перегляди: 63

Перелік осіб, яких допущено до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Конкурсний відбір

 

 

Перелік осіб,

 яких допущено до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

 

       Керуючись Положенням про конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради, затвердженим рішенням Дубровицької міської ради від 25.02.2021 р. № 13 та рішенням конкурсної комісії (протокол від 26.07.2021 року №1), затвердженої розпорядженнями міського голови Дубровицької міської ради від 11.05.2021 р. №16 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти, що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради» та від 30.06.2021 року №141-к «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 11.05.2021 р. №16 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти, що перебувають у комунальній власності Дубровицької міської ради», до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти допущено:

 

        на посаду директора Бережківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Скумін Мирославу Матвіївну;

        на посаду директора Бережницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Кедрук Галину Володимирівну;

        на посаду директора Великоозерянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Харкевич Марію Олександрівну;

        на посаду директора Велюнського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. О.Ярмоліча Дубровицької міської ради – Охмак Світлану Омелянівну;

        на посаду директора Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Дубровицької міської ради – Клюйка Ігоря Васильовича та Станк’явічус Вікторію Казимирівну;

        на посаду директора Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Дубровицької міської ради – Клюйко Валентину Миколаївну;

        на посаду директора Залузького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Котяша Леоніда Мироновича та Годунко Галину Володимирівну;

        на посаду директора Колківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Покидька Петра Дмитровича та Ревука Руслана Романовича;

        на посаду директора Орв’яницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Буткевич Аллу Іванівну;

        на посаду директора Сварицевицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Полюхович Олену Михайлівну;

        на посаду директора Трипутнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради – Антончика Анатолія Івановича;

        на посаду директора Заслуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради – Рожка Станіслава Миколайовича.

 

 УВАГА! Друге засідання конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів вищезазначених закладів освіти, для ВСІХ учасників конкурсного відбору розпочнеться о 10 год. 16 серпня 2021 року в актовому залі Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул. Воробінська, 16,  та продовжиться 17 серпня 2021 року.

 

 

Голова конкурсної комісії                                   Ніна СТАСЮК

 

Протокол

Деталі
Опубліковано: 28 липня 2021
Перегляди: 115
  1. Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності
  2. Рівнеобленерго інформує
  3. Податкові новини

Сторінка 13 із 81

  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • ...
  • 16
  • 17

Догори

© 2022 Дубровицька міська рада