Дубровицька міська рада
Toggle Navigation
Menu
  • Міський голова
  • Контакти
  • Місцеві податки та збори
  • Правила благоустрою міста Дубровиці
  • ЦНАП
  • Головна сторінка
  • Виконком
    Виконком
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Керуюча справами виконкому
    • Регламент виконкому
  • Дубровицька міська рада
    Дубровицька міська рада
    • Регламент міської ради
    • Секретар ради
    • Склад депутатського корпусу
    • Депутатські постійні комісії
    • План роботи
  • Виконавчий апарат ради
    Виконавчий апарат ради
    • Керівництво Дубровицької міської ради та її виконавчого комітету
    • Фінансово-економічний відділ
    • Юридичний відділ
    • Відділ містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці
    • Центр надання адміністративних послуг
    • Відділ соціального захисту населення
    • Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту
    • Фінансовий відділ
    • Служба у справах дітей
    • Старости та діловоди
    • Комунальні підприємства
    • Загальний відділ міської ради
  • Графік прийому громадян
  • Нормативні акти
    Нормативні акти
    • Розпорядження міського голови
    • Рішення виконкому
    • Рішення міської ради
    • Проекти рішень міської ради
    • Проекти рішень виконкому
    • Протоколи сесій міської ради
  • Регуляторна політика
    Регуляторна політика
    • Річні плани підготовки регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів
    • Регуляторні акти
    • Звіти міського голови про здійснення державної регуляторної політики
  • Соціально-економічний розвиток міста
    Соціально-економічний розвиток міста
    • Міський бюджет
    • Міські програми
    • Діючі тарифи
    • Стратегія розвитку
  • Комунальні служби та підприємства міста
    Комунальні служби та підприємства міста
    • КП "Будинкоуправління"
    • КП "Ринок"
    • КП "Міськводоканал"
    • КП "Готель "Дружба""
    • КП "Міське БТІ"
  • Освітні заклади
    Освітні заклади
    • ДНЗ №1
    • ДНЗ №4
    • ДНЗ №5
  • Інфраструктура міста
    Інфраструктура міста
    • Готель
    • Медичні заклади та аптеки
    • ВІдділення банків
    • Заклади ресторанного типу
    • Перукарні
    • Рух громадського транспорту
  • ФК "Дубровиця"
  • Спорт
  • Адміністративні послуги
  • Оголошення
  • Новини
  • Податкова інформує
  • ТВК інформує
  • ОСББ
  • Запобігання корупції
  • Інформація з кадрових питань
  • Доступ до публічної інформації
    Доступ до публічної інформації
    • Закон України "Про доступ до публічної інформації"
    • Порядок реалізації права на доступ до публічної інформації
    • Зразки заяв
    • Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
    • Список громадян м.Дубровиця які потребують покращення житлових умов
    • Земельні відносини
    • Звіти міського голови перед громадськістю
  • Оренда комунального майна
    Оренда комунального майна
    • Оцінка майна
  • Публічні закупівлі
    Публічні закупівлі
    • Електронні закупівлі на PROZORRO
    • Планування закупівель

Авторизація

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?

Архів статтей

  • серпня, 2015
  • липня, 2015
  • червня, 2015
  • травня, 2015
  • квітня, 2015
  • березня, 2015
  • лютого, 2015
  • січня, 2015
  • грудня, 2014
  • листопада, 2014
  • жовтня, 2014

Статистика

Офіційні сайти

24 грудня відбудеться церемонія прощання із захисником України Русланом ЯНКОВСЬКИМ

   24 груднявідбудеться церемонія прощання із захисником України, військовослужбовцем 80 окремої десантно- штурмової бригади  молодшим сержантом Русланом ЯНКОВСЬКИМ.

    Воїн – десантник Янковський Русланлюбив свою Батьківщину, сумлінно виконував  військовий обов’язок, загинув в серпні 2014 року .     

Прощання відбудеться з 11:00 біля дому(вулиця Артеменка 32), на 12:00  площа «Злагоди» в центрі міста Дубровиця. О 13:00  панахида в  Свято-Іуліаніївській церкві м.Дубровиця та на «новому» кладовищі.

    Приносимо щирі співчуття мамі загиблого Надії Григорівні та родині захисника, розділяємо Ваш біль та схиляємо голову в глибокій скорботі.

                                                             Слава Україні – Героям Слава! Герої не вмирають!!!

Деталі
Опубліковано: 23 грудня 2021
Перегляди: 325

Про приватизацію державного і комунального майна

 На виконання ч.1 ст.12 Закону України « Про приватизацію державного і комунального майна» повідомляємо, що Дубровицькою міською радою прийнято рішення №491 від 16.12.2021р. «Про затвердження Переліку об’єктів комунальної власності Дубровицької міської ради, що підлягають приватизації у 2022 році». Дане рішення опубліковано у розділі «Нормативні акти».

Деталі
Опубліковано: 23 грудня 2021
Перегляди: 325

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

 

Заява
 про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

 

проєкту містобудівної документації «Детальний план території розташування кар’єру в межах адміністративної території Дубровицької міської ради (Селецької сільської ради Дубровицького району) Рівненської області»     

(проєкту документа державного планування місцевого та регіонального рівнів)

1. Інформація про заявника

Дубровицька міська рада

 (повне найменування органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, який є відповідальним за розроблення документа державного планування та здійснює загальне керівництво і контроль за їх виконанням, або інший визначений законодавством замовник документу державного планування)

34100, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Воробинська, 16 тел: (03658)-2-05-01),

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 (місцезнаходження (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Характеристика документа державного планування

Вид документа державного планування

Містобудівна документація «Детальний план території розташування кар’єру в межах адміністративної території Дубровицької міської ради (Селецької сільської ради Дубровицького району) Рівненської області»

Основні цілі документа державного планування

ДДП виконано з метою визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами; визначення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції та планувальних обмежень використання території; визначення містобудівних умов та обмежень тощо.

Зв’язок з іншими документами державного планування

Розробляється на основі: проєкту «Схеми планування території Рівненської області».

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

 На території проєктних ділянок та прилеглих територіях не передбачено нових видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і відносяться до першої категорії планової діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля.

При реалізації детального плану території враховуються проєктовані види діяльності для об'єктів другої категорії, що можуть мати значний вплив на довкілля, а саме:

- видобування корисної копалини.

4. Визначення ймовірних наслідків, які можуть мати значний вплив при реалізації документа державного планування.

- для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування ДПТ, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних  ділянок);

- кліматичні фактори, у тому числі для здоров’я населення.

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонуються для розташування рішеннями детального плану території на здоров’я населення.

- для територій з природоохоронним статусом: відсутні

- транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: відсутні

5. Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО змін до ДПТ, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища. Основні методи під час стратегічної екологічної оцінки: аналіз слабких та сильних сторін проєкту містобудівної документації з точки зору екологічної ситуації; консультації з громадськістю щодо екологічних цілей; отримання зауважень і пропозицій до проєкту містобудівної документації; проведення громадського обговорення у процесі стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві, реконструкції і технічному переоснащенню і експлуатації об’єктів на території змін до ДПТ доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на навколишнє середовище:

- дотримання нормативних меж санітарно-захисної зони та зон зелених насаджень для зменшення акустичного забруднення території;

- використання пилогазоочисного устаткування на джерелах викиду для досягнення нормативів гранично - допустимих викидів забруднюючих речовин;

- охорона ґрунтів (ефективне відведення дощових вод згідно вертикального планування та їх очищення на локальних очисних  спорудах);

- улаштування і утримання дорожнього покриття в стані, який запобігає проникненню поверхневих забруднених вод в ґрунт;

- встановлення сучасного енергоефективного виробничого обладнання;

- в цілому, розроблений у відповідності до державних будівельних норм, санітарних норм і правил проєкт містобудівної документації не матиме негативних наслідків виконання документа державного планування.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України  «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Усі зауваження і пропозиції, та строки їх подання від громадськості до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, необхідно надсилати до

Відділ містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці Дубровицької міської ради

(найменування органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, який є відповідальним за розроблення документа державного планування та здійснює загальне керівництво і контроль за їх виконанням, або інший визначений законодавством замовник документу державного планування)

за адресою: 34100, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Воробинська, 16 тел: (03658)-2-05-01),email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 (поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дня оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, (відповідно пунктів 5 та 6 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).

Деталі
Опубліковано: 22 грудня 2021
Перегляди: 318

дміністрація КП «Міськводоканал»

 

       У зв’язку з аварійним ремонтом на магістральному водогоні  20.12.21 р.   зупинена насосна станція водозабору.

    Будуть задіяні в роботу резервні свердловини №4, №5, що в районі міського ринку, які зможуть забезпечити водою лише частину міста.

   

                                                                       Адміністрація КП «Міськводоканал»

Деталі
Опубліковано: 20 грудня 2021
Перегляди: 296

Фонд соціального страхування України інформує

 
 

Строки розгляду документів та прийняття рішення комісією (уповноваженим) із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності про призначення застрахованій особі матеріального забезпечення

 

Згідно із Порядком видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 17.06.2021 № 1234 (далі – Порядок № 1234), електронний листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку (медичних висновків) у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Сформований листок непрацездатності у день створення стає доступним для перегляду в кабінетах страхувальника та застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг  Пенсійного фонду України.

Дати відкриття та закриття листка непрацездатності відповідають датам початку строку дії та закінчення строку дії медичного висновку, на підставі якого сформований цей листок непрацездатності.

З 01.10.2021 відповідно до Змін до деяких нормативно-правових актів МОЗ, затверджених наказом МОЗ України від 28.09.2021 № 2086, у п. 3 розділу ІІ Порядку № 1234 листок непрацездатності набуває статус «готовий до сплати» і вважається виданим через сім днів після дати закриття листка непрацездатності.

Упродовж 7 днів із дня формування медичного висновку лікарю надана можливість виправити допущені помилки, технічні неточності, які виникли при створенні медичного висновку, на підставі якого формується електронний листок непрацездатності. Виправлення помилок здійснюється шляхом створення окремого коректного медичного висновку, за яким створиться в Електронному реєстрі листків непрацездатності новий електронний листок непрацездатності. А електронний листок непрацездатності, який сформувався за першим помилковим медичним висновком, змінить свій статус на «помилково сформований».

 Отже, листок непрацездатності набуває статусу «готовий до сплати» і вважається виданим через сім днів після дати його закриття, і тільки на восьмий день цей листок непрацездатності може бути використаний роботодавцем для призначення матеріального забезпечення.

У випадку, коли із дати створення медичного висновку пройшло більше 7 днів і було виявлено, що через технічні проблеми (помилки) електронний листок непрацездатності не сформувався (був сформувався неправильно), можливості внести зміни до медичного висновку лікар не має, тоді видається листок непрацездатності у паперовому варіанті як продовження електронного листка непрацездатності із зазначенням номера листка непрацездатності, який продовжується.

Отже, десятиденний термін для призначення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства застрахованій особі матеріального забезпечення по електронному листку непрацездатності починається на восьмий день після дати закінчення періоду дії листка непрацездатності, тоді коли він набуває статус «готовий до сплати».

 

Деталі
Опубліковано: 17 грудня 2021
Перегляди: 276

Про встановлення тарифуна перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в звичайному режимі руху в м. Дубровиця

                                                            

                   

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 13 грудня 2021 року                                                                                      № 290

 

Про встановлення тарифуна

перевезення пасажирів на міських

автобусних маршрутах  загального

користування в звичайному режимі

руху в м. Дубровиця

 

 Відповідно до підпункту 2 пункту «а» ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону  України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009р.  № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту»,зареєстрованого у Міністерстві  юстиції України   27.11.2009 р. за N1146/17162 , рішення виконавчого комітету Дубровицької міської ради від 27.11.2013р. № 148 « Про затвердження Порядку встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» зі змінами, враховуючи звернення перевізника щодо приведення у відповідність розміру тарифів на послуги міського пасажирського автомобільного транспорту економічно обґрунтованим витратам, виконавчий комітет  міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Встановити тариф на перевезення одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху в  м.Дубровиця врозмірі 8,00 грн.

          2.  Рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.

          3.  Головному  спеціалісту  фінансово-економічного відділу ( Вікторія МАРЦИНКЕВИЧ) оприлюднити рішення на офіційному сайті міської ради в мережі Інтернет.

 4.Визнати таким,  що  втратило  чинність  рішення  виконавчого комітету від 21листопада 2018  року  № 173«Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користуванняу звичайному режимі руху в м.Дубровиця».

          5. Контроль за виконанням даного рішення доручити заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради                                                                                   (Юрій ЯРЕМЕНКО).

 

 

Міський голова                                                                   Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 17 грудня 2021
Перегляди: 290

Запрошуємо на відкриття головної ялинки міста!

Деталі
Опубліковано: 16 грудня 2021
Перегляди: 256

Прийміть щирі вітання з професійним святом – Днем працівників суду!

Шановні судді та працівники апаратів судів!

     

       Судова влада – одна з трьох гілок влади України – завжди стояла на сторожі законності, конституційного порядку, недоторканності прав та інтересів громадян.

     Це висока відповідальність – приймати рішення, від яких залежать людські долі, доля держави. І це не гучні слова, це принцип, за яким живуть служителі Феміди – незалежні, об’єктивні і справедливі.

          Ваші професіоналізм, порядність, принциповість і відкритість є умовою ефективності всієї судової системи, довіри людей до судової влади, стабільності суспільства в цілому.

             Бажаю вам міцного здоров’я, добра і благополуччя. Мудрих рішень та подальших успіхів у відповідальній і благородній роботі.

                                         Міський голова                                  Богдан Микульський

Деталі
Опубліковано: 15 грудня 2021
Перегляди: 243

Інформація щодо виконання бюджету Дубровицької міської ради за січень – жовтень 2021року

 

Параметри бюджету та його коригування

Рішенням сесії міської ради  № 91 «Про бюджет  Дубровицької міської ради  на 2021 рік» було затверджено  24 грудня 2020 року бюджет Дубровицької міської ради  :

  • за доходами у сумі 272 958 096грн, у тому числі за загальним фондом – 270 872 796 грн та спеціальним фондом  2 085 300 грн;
  • за видатками у сумі 272 958 096 грн, у тому числі за загальним фондом – 269 982 796 грн та  спеціальним фондом  2 975300 грн;
  • профіцит  за загальним фондом в сумі 890 000 грн;
  • дефіцит за спеціальним фондом в сумі 890 000 грн.

 

Протягом десяти місяців 2021 року до рішення № 91«Про бюджет  Дубровицької міської ради  на 2021 рік» вносилисязміни.

 

Загалом, бюджет Дубровицької міської ради  (із змінами, внесеними рішеннями сесій) передбачає доходи у сумі 304 074 102 грн, у тому числі за загальним фондом – 301 988 802 грн; видатки у сумі 309 577 996 грн, у тому числі за загальним фондом – 283 019 958 грн; профіцит загального фонду  у сумі 18 968 844 грн та дефіцит спеціального фонду в сумі 24 472 738  грн.

Доходи до місцевого бюджету

Виконання дохідної частини бюджету в поточному році здійснювалося в умовах відновлення української економіки та адаптації суб’єктів господарювання до запроваджених карантинних заходів у світі та Україні внаслідок захворюваності, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2.

До місцевого бюджету за десять місяців 2021 року надійшло коштів у сумі 76 646 ,5 тис грн, в тому числі до загального фонду 74 818,5 тис грн та 1828,0 тис грн до спеціального фонду.

Фактичні надходження загального фонду  становили 88,8 відсотка річного показника, затвердженого зі змінами, та 87,7 відсотка за спеціальним фондом.

Податкові надходженнязагального фонду у січні – жовтні 2021 року становили 73 706,4 тис. грн, неподаткові – 1112,1 тис грн.

Уструктурі податкових надходжень у поточному році найбільшу питому вагу мав податок та збір на доходи фізичних осіб – 55,9 відсотка та місцеві податки та збори – 33,7 відсотка.

У структурі неподаткових надходженьу січні – жовтні  2021 року найбільшу питому вагу мали адміністративні  збори та платежі 86,2 відсотка.

 

У поточному році ситуація з наповнення дохідної частини загального фонду місцевого бюджету дозволила збільшити планові показники на 4988,3 тис. грн на 2021 рік, що свідчить про відновлення української економіки та адаптацію суб’єктів господарювання до запроваджених карантинних заходів.

Відношення фактичних до запланованих в розписі окремих видів доходів загального фонду місцевого бюджету  у січні–жовтні  2021 року становлять:

  • податок на прибуток підприємств – 123,7відсотка (більше розпису – на 1,5 тис. грн);
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 104,0 відсотка (більше розпису – на 113,6 тис. грн);
  • акцизний податокз реалізації суб»єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 131,8 відсотка (більше розпису – на 419,6 тис.  грн);
  • рентна плата за користування надрами – у 3 рази (більше розпису – на 16,4 тис. грн);
  • акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 120,9 відсотка (більше розпису – на 389,5 тис. грн);
  • місцеві податки та збори – 109,2 відсотка (більше розпису – на 2103,7 тис. грн);
  • акцизний податок із вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 143,9 відсотка (більше розпису – на 210,7 тис. грн);
  • податок та збір на доходи фізичних осіб – 104,1 відсотка (більше розпису – на 1622,0 грн);
  • інші надходження – 116,2 відсотка ( більше розпису на 21,1 тис.грн);
  • плата за надання адміністративних послуг – 136,8 відсотка ( більше розпису на 257,0 тис.грн);
  • державне мито – 74,4 відсотка ( менше розпису на 1,4 тис.грн);
  • частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність – 65,8 відсотка (менше розпису – на 0,9 тис. гривень).

 

Виконання доходів спеціального фонду  становить 87,7% до річного плану при фактичних надходженнях звітного періоду 1828,0тис.грн.

Основним джерелом доходів спеціального фонду бюджету у звітному періоді були власні надходження бюджетних установ  в сумі 1736,9 тис.грн, які в обсязі дохідних джерел становлять – 95,0%.

Також до спеціального фонду надійшли кошти  екологічного податку в сумі  54,5 тис.грн , грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в розмірі 33,3тис.грн, кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 0,2 тис.грн  та кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 3,1 тис.грн.

Офіційні трансферти

З державного бюджету  у повному об’ємі до затверджених показників на 10 місяців 2021 року надійшли базова дотація – 37036,0 тис. грн , освітня субвенція – 116 611,7 тис.грн, субвенція на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» - 5 605,6 тис.грн, субвенція на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості – 908,1 тис.грн та субвенція на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1 485,8 тис.грн.

        З обласного бюджету   одержано кошти міжбюджетних трансфертів в сумі 10293,8 тис.грн , у тому числі:

 дотація з місцевого бюджету на  здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 803,0 тис. грн;

субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері

освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1400,7 тис.грн;

 

субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з

 особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з

державного бюджету -  1050,5 тис.грн;

субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції

на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами,

що утворився на початок бюджетного періоду – 469,1тис.грн;

субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету –  1072,8 тис.грн;

субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1975,7 тис.грн;

субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування – 2522,0 тис.грн.

    Інші  субвенції  до бюджету міської ради надійшли в сумі 1093,0  тис. грн з бюджетів Висоцької сільської ради  (666,5тис. грн ) та Миляцької сільської ради ( 426,5 тис. грн ).

Видатки місцевого бюджету

Видатки    бюджету Дубровицької міської ради  по загальному  фонду за 10 місяців 2021 року склали 221 201,6 тис. грн, що становить 94,0 відсотка бюджетних призначень на звітний період з урахуванням внесених змін.

У структурі видатків загального фонду місцевого  бюджету за економічною ознакою видатки  на заробітну плату з нарахуваннями  працівникам бюджетних установ складають 198 865,4 тис. грн, або 89,9відсотка,  використання товарів і послуг – 15 301,7 тис. грн, або 6,9 відсотка, ( у тому числі медикаменти та перев’язувальні матеріали – 8,8 тис. грн, продукти харчування – 698,8 тис. грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 7 255,7 тис. грн), соціальне забезпечення – 251,4тис. грн, або 0,1 відсотка, поточні трансферти  –­­­ 6 643,3тис.грн, або 3,0 відсотка,  інші поточні видатки -139,8 тис.грн, або 0,1 відсотка до загального обсягу видатків  бюджету.  

На фінансування  органів   місцевого самоврядування та програми у сфері державного управління кошти використані в сумі 12 510,9 тис. грн із передбачених  бюджетом на звітний період із урахуванням змін 13 483,4 тис. грн, або  92,8 відсотка.

         Асигнування на утримання закладів освіти використані на 95,1 відсотка. Передбачено бюджетом із врахуванням змін 192 767,1 тис. грн,  закладами освіти проведено видатків у сумі 183 232,5 тис. грн, що менше проти планових призначень на 9 534,6 тис. гривень.

         Закладами  охорони здоров’я кошти використані в сумі 4813,4  тис. грн із  затверджених  бюджетом на відповідний  період 5662,8 тис. грн, що становить 85,0  відсотка ,  або менше  планових   призначень   на 849,4тис. гривень.

  По установах культури касове виконання бюджетних коштів становить   7147,1 тис. грн, або 95,7 відсотка  від планових призначень (7468,6 тис. грн).

           На фізичну культуру й спорт кошти використані в сумі 1133,8 тис. грн, що становить 87,0  відсотка планових призначень.

           На соціальний захист та соціальне забезпечення  за звітний період використано 2 806,0 тис. грн, або 89,8 відсотка коштів, затверджених  по загальному фонду бюджету зі змінами.

На фінансування житлово-комунального господарства спрямовано  7889,5 тис. грн ,  що становить 90,7  відсотка до бюджетних  призначень.

На фінансування програм і заходів, пов’язаних з економічною діяльністю з місцевого бюджету проведено видатків в сумі 165,6 тис. грн, або  13,9 відсотка до планових призначень; програм , пов’язаних з іншою діяльністю – 184,0 тис. грн, або на 54,0 відсотка.

За десять місяців 2021 року касові видатки місцевого бюджету на міжбюджетні трансферти були профінансовані в обсязі 1318,8 тис. грн, або 99,5 відсотків від розпису звітного періоду.

 

Загалом по спеціальному фонду бюджету міської ради  за звітний період проведено видатків у сумі 5545,5 тис. грн, з них:  за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги , що надаються бюджетними установами -  1 330,6 тис. грн; за рахунок коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень бюджетних установ – 14,4 тис.грн, за рахунок доходів спеціального фонду, що  направляються на спеціальні видатки –  4 200,5 тис.грн.

 

Начальник фінансового відділу                                                                              Галина СЕКО

Деталі
Опубліковано: 15 грудня 2021
Перегляди: 313

10 грудня – Всеукраїнський день безоплатної правової допомоги

       10 грудня відзначається Всеукраїнський день безоплатної       правової допомоги, приурочений до Міжнародного дня прав людини в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини.

Забезпечення права особи на правову допомогу покладається на Україну через ратифіковані міжнародно-правові договори.

Згідно із частиною першою статті 59 Конституції України кожен має право на професійну правничу допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.

       Конституційне право кожного на правову допомогу за своєю суттю є однією з юридичних (правових) гарантій реалізації, захисту та охорони інших прав і свобод людини і громадянина.

На сьогодні питання надання безоплатної правової допомоги врегульовано Законом України «Про безоплатну правову допомогу», який набрав чинності 09 липня 2011 року.

Так, Законом передбачено наданняпервинної та вторинної безоплатної правової допомоги.

Безоплатна первинна правова допомогавключає такі види правових послуг: надання правової інформації; надання консультацій і роз'яснень з правових питань; складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру); надання консультацій, роз’яснень та підготовка проектів договорів користування земельними ділянками для сільського населення - власників земельних ділянок; надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Отримати безоплатну первинну правову допомогу мають право усі особи, які перебувають під юрисдикцією України, в тому числі іноземці, особи без громадянства, біженці ч особи, які потребують додаткового захисту.

Безоплатна вторинна правова допомогавключає такі види правових послуг: захист; здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру.

Отримати безоплатну вторинну правову допомогу мають право особи, визначені у статті 14 ЗаконуУкраїни «Про безоплатну правову допомогу».

Найближчою точкою отримання безоплатної правової допомоги в м. Дубровиця є відділ «Дубровицьке бюро правової допомоги» Сарненського місцевого центру з надання БВПД. 

Фахівці Дубровицького бюро правової допомоги спільно із однодумцями-партнерами БПД -  Сарненським районним сектором № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області впродовж тривалого часу стоять на захисті прав осіб, які перебувають там на обліку.

Щомісяця в приміщенні Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області проводяться відповідні заходи, на яких відбувається інформування суб’єктів пробації стосовно їх прав, в тому числі на отримання безоплатної правової допомоги, з’ясовуються правові проблеми, які найчастіше виникають, та які доводиться вирішувати таким особам.

З нагоди відзначення 10 грудня Всеукраїнського дня безоплатної правової допомоги, приуроченого до Міжнародного дня прав людини в приміщенні Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області 07.12.2021 року було проведено правопросвітницький захід на тему: «Безоплатна правова допомога в Україні».

Також на базі Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було створено консультаційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги, під час роботи якого головним юристом відділу “Дубровицьке бюро правової допомоги” Сарненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Лідією Литвин було надано правові консультації особам, які перебувають на обліку в Дубровицькому районному секторі філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області в різних галузях права.

Наприкінці заходу учасники дізналися про послуги, які можна отримати у Дубровицькому бюро правової допомоги та отримали роздаткові інформаційно-консультаційні буклети безоплатної правової допомоги.

 

Довідково:Дубровицьке  бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м.Дубровиця, вул. Воробинська, 4 (3 поверх).  Тел. (036) 58 20 006,  (097) 5205185.

Отримати безоплатну правову допомогу можна також зателефонувавши на Єдиний телефонний номер системи БПД: 0 800-213-103 (дзвінки в межах України безкоштовні); у месенджері Фейсбук-сторінки системи БПД; за допомогою чат-боту «Безоплатна правова допомога» у Телеграм.

 

 

 

Деталі
Опубліковано: 14 грудня 2021
Перегляди: 193

14 грудня День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

   

      Тридцять п'ять років тому на Чорнобильській атомній електростанції сталася найбільша в світовій історії техногенна катастрофа.Страшна ядерна аварія забрала життя і здоров’я тисяч наших співвітчизників, спричинила тяжкі екологічні наслідки, відізвалася болем та стражданнями у багатьох родинах. 
    Серед ліквідаторів наслідків катастрофи було чимало мешканців Дубровиччини. Не шкодуючи себе, ризикуючи власним життям та здоров’ям вони захистили світ від радіаційного лиха. Велика Вам подяка і низький доземний уклін за відвагу.

       Багато з учасників ліквідації, на жаль, уже відійшли у вічність. Ми низько схиляємо голови перед ними і з особливим почуттям їх вшановуємо.
   Щиро бажаємо учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та постраждалим від її наслідків, їх родинам злагоди й щастя, міцного здоров’я та успіхів, сімейного затишку, благополуччя та добра.

 

                Міський голова                                Богдан Микульський

Деталі
Опубліковано: 14 грудня 2021
Перегляди: 161

ОГОЛОШЕННЯ.

     Повідомляємо, що рішенням виконавчого комітету Дубровицької міської ради від 13.12.2021р. №284 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18 листопада 2021 року №256 «Про організацію та проведення конкурсу з визначення виконавця комунальної послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів на території населених пунктів м.Дубровиця та с.Берестя Дубровицької міської ради» внесено зміни до конкурсної документації з умовами проведення конкурсу.

 

Голова конкурсної комісії                             Ю.Яременко

Деталі
Опубліковано: 13 грудня 2021
Перегляди: 98

Оголошення!

ОГОЛОШЕННЯ

 

Конкурсна комісія з відбору суб’єктів оціночної діяльності Дубровицької міської ради оголошує конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості земельної ділянки, кадастровий номер 5621810100:01:005:0434

Загальна площа: 692 кв.м. (0,0692 га) (очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта оцінки  –  15% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а саме 39632 грн 43 коп.) .

Мета проведення оцінки – визначення ринкової вартості об’єкта нерухомого майна з метою відчуження земельної ділянки, шляхом укладення договору купівлі продажу.

Замовник: виконавчий комітет Дубровицької міської ради (офіційний сайт: http://dubrmrada.rv.ua) ;платник -  власник земельної ділянки.

Кінцевий термін подання документів – 20.12.2021р. включно.

Конкурс буде проведено 22.12.2021р. о 11.00 год. в сесійній залі по вул.Воробинській,16 в м.Дубровиця.

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності буде здійснюватися відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України 31.12.2015 № 2075 із змінами та доповненнями та з урахуванням умов цього оголошення.

Вимоги до учасників конкурсу, конкурсних документацій викладено у розділах І, ІІ, ІІІ Положення та додатках до нього. Перелік встановленої форми підтвердних документів - у п.6 Положення.

Строк проведення оцінки: протягом 30 к.д. з моменту визначення переможця.

Подібними об’єктами до об’єкта оцінки є: приміщення, частини будівель.

Конкурсна документація подається у запечатаному конверті, в який вкладено окремий запечатаний конверт із конкурсною пропозицією (вимоги до конверту – п.5 Положення ) на адресу конкурсної комісії Дубровицької міської ради: м. Дубровиця, вул. Воробинська,16, тел.   0976432387 ; електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

 

 

 

Голова конкурсної комісії                                                                                         Ю.Яременко

Деталі
Опубліковано: 13 грудня 2021
Перегляди: 84
  1. ЗАСІДАННЯ ВИКОНКОМУ!!!!
  2. Цифровізація в дії
  3. Прийміть найщиріші вітання з нагоди Дня місцевого самоврядування!

Сторінка 6 із 80

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Догори

© 2022 Дубровицька міська рада