ЗАСІДАННЯ ВИКОНКОМУ!!!!
22 грудня 2021 року
об 11:00 год в сесійному
залі відбудеться засідання
виконавчого комітету
Дубровицької міської ради!
- Деталі
- Перегляди: 205
Цифровізація в дії
Освіта сьогодні не стоїть на місці. Для надання якісних освітніх послуг необхідне сучасне технічне забезпечення освітнього процесу. Потреби освіти в цілому та освітян громади розуміє наш міський голова та депутатський корпус. Саме тому, рішенням сесії Дубровицької міської ради було виділено 533 тис. грн. з місцевого бюджету для співфінансування національного проєкту Міністерства освіти і науки та Міністерства цифрової трансформації України “Ноутбук кожному вчителю”. Дякуючи Департаменту освіти і науки Рівненської ОДА оперативно було проведено тендерні процедури і вже 08 грудня педагогічні працівники закладів освіти Дубровицької міської ради отримали 266 сучасних ноутбуків.
- Деталі
- Перегляди: 84
Прийміть найщиріші вітання з нагоди Дня місцевого самоврядування!
Прийміть найщиріші вітання з нагоди Дня місцевого самоврядування - державним святом, що підкреслює велику значимість існування цього важливого інституту демократичного суспільства, адже без місцевого самоврядування неможливо уявити собі демократичну, незалежну державу.Це свято об’єднує людей з активною життєвою позицією, лідерів територіальних громад, чудових організаторів, що в наш нелегкий час, не дивлячись на труднощі, переймаються проблемами людей.
Висловлюємо вдячність депутатам місцевих рад, працівникам органів місцевого самоврядування, які демонструють самовідданість у роботі, професіоналізм, відповідальність, чуйність і щедрість душі. Саме вони, представляючи інтереси громади, тим самим забезпечують право кожного бути почутим.
Від усього серця бажаємо всім, хто працює на благо територіальної громади, відстоює її інтереси, міцного здоров’я, миру, добробуту, наснаги і непохитної віри у щасливе майбутнє рідної Дубровиччинита України.
Міський голова Богдан Микульський
- Деталі
- Перегляди: 115
День Збройних сил України
6 грудня, мивідзначаємо День Збройних сил України. Це свято мужніх, незламних воїнів, які завжди готові захищати мир, територіальну цілісність та незалежність України. Зараз десятки тисяч воїнів на сході України стримують російську агресію і забезпечують мирне небо для нас.
В цей день, ми складаємо глибоку шану всім, хто віддав своє життя в ім’я свободи України,хтомужньо захищаєрідну землю, хто несе військову службу, заїхвідданість українському народу та незламну силу волі.
Бажаю усім військовослужбовцям та ветеранам ЗСУ міцного здоров’я, надійного родинного тилу, успіхів та наснаги у нелегкій військовій службі.
Слава Україні! Героям слава!
З повагою, міський голова Богдан Микульський.
- Деталі
- Перегляди: 124
Про скликання шістнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ
ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
міського голови
від 03 грудня 2021 року № 31
Про скликання шістнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:
- Скликати шістнадцяту чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 16 грудня 2021 року об 11.00 годині у залі засідань адмінприміщення за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.
- На розгляд шістнадцятої сесії винести питання:
1. Про затвердження порядку денного шістнадцятої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
2. Про визнання повноважень депутата Дубровицької міської ради восьмого скликання МОЗОЛЯ Володимира Романовича.
Доповідає:Ігор БЕРЕГОВИЙ – голова Дубровицької міської територіальної виборчої комісії.
3. Про внесення змін до рішення міської ради № 11 від 25 листопада 2020 року «Про постійні комісії Дубровицької міської ради».
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
4.Про внесення змін до рішення міської ради від 04 вересня 2020 року №1011 «Про затвердження Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Дубровицької міської радидля передачі майна в оренду на аукціоні та без проведення аукціону».
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
5. Про затвердження Порядку списання майна комунальної власності Дубровицької громади.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
6. Про визначення органу приватизації Дубровицької міської ради та затвердження Положення про орган приватизації Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
7. Про затвердження Переліку об’єктів комунальної власності Дубровицької міської ради, що підлягають приватизації у 2022 році.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
8. Про створення аукціонної комісії та затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
9. Про внесення змін до рішення міської ради від 07 жовтня 2021 року №438 «Про затвердження переліку об’єктів нерухомого майна комунальної власності Дубровицької міської ради».
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
10. Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатну передачу індивідуально визначеного рухомого майна з балансу комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Дубровицької міської ради в оперативне управління та на баланс комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
11. Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатну передачу основних засобів на баланс та в господарське відання комунального підприємства «Міськводоканал» Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
12.Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі Дубровицького районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
13.Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі Дубровицької районної ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
14.Про затвердження ліквідаційного балансу комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
15.Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатне прийняття до комунальної власності Дубровицької міської ради закінченого будівництвом об’єкта «Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу по вул. Червоного Хреста,25 в м.Дубровиця Рівненської області» та його індивідуально визначеного майна.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
16. Про затвердження акту приймання-передачі та безоплатну передачу індивідуально визначеного рухомого майна з балансу комунального підприємства «Надія» Дубровицької міської ради в оперативне управління та на баланс комунального підприємства «Міськводоканал» Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
17. Про затвердження нової редакції Статуту Дитячо-юнацької спортивної школи Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
18. Про затвердження ліквідаційного балансу комунального підприємства «Надія» Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу..
19. Про затвердження Положення про службу у справах дітей Дубровицької міської ради у новій редакції.
Доповідає:Олена ЛОБЗУН – начальник служби у справах дітей Дубровицької міської ради.
20. Про внесення змін до рішення міської ради №70 від 24 грудня 2020 року «Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2021 рік».
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
21. Про внесення змін до рішення міської ради №78 від 24 грудня 2020 року «Про Програмуохорони навколишнього природного середовища на території Дубровицької міської ради на 2021 рік».
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
22. Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.
23. Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
24. Про затвердження Програми розвитку дорожнього руху на території Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
25. Про Програмуохорони навколишнього природного середовища на території Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
26. Про внесення змін до рішення міської ради від 24 грудня 2020 року №89 «Про затвердження Програми розвитку земельних відносин на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки».
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
27. Програма соціального захисту населення Дубровицької міської ради на 2022-2025 роки.
Доповідає:Оксана КРАГЛЕВИЧ – керуюча справами виконавчого комітету міської ради.
28.Про встановлення розміру вартості харчування дітей для закладів дошкільної освіти та батьківської плати за харчування дітей.
Доповідає:Оксана КРАГЛЕВИЧ – керуюча справами виконавчого комітету міської ради.
29. Про затвердження Програми культурно-мистецьких заходів, відзначення державних, релігійних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед громадою, здійснення представницьких та інших заходів Дубровицькою міською радою на 2022 – 2025 роки.
Доповідає:Олена РАБЕШКО – заступник начальника відділу освіти, культури, туризму, молоді та спортуДубровицької міської ради.
30. Про затвердження Програми розвитку туризму в Дубровицькій міській раді на 2022 - 2023 роки.
Доповідає:Олена РАБЕШКО – заступник начальника відділу освіти, культури, туризму, молоді та спортуДубровицької міської ради.
31.Про Програму по охороні громадського порядку на території Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
32. Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку на території Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
33. Про умови оплати праціміського голови.
Доповідає: Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
34. Про бюджет Дубровицької міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.
35. Про план роботи міської ради на 2022 рік.
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
36. Про надання згоди на організацію співробітництва територіальних громад.
Доповідає: Павло РУДИЧЕК – начальник відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці
37. Про визначення переліку земельних ділянок для підготовки лотів для продажу на земельних торгах у формі аукціону на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
38. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради від 07 жовтня 2021 року №393 «Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради від 27 травня 2021 року № 270 «Про затвердження переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, право оренди яких виставляється на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами на території Дубровицької міської ради (за межами населених пунктів)»».
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
39.Про укладання Угоди про проведення розвідувальних та видобувних робіт на ділянках бурштиноносних надр з ТОВ «ВЕРТЕП» на території Дубровицької міської ради
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
40. Про укладання Угоди про проведення розвідувальних та видобувних робіт на ділянках бурштиноносних надр з ТОВ «ПЕРША ПОЛІСЬКА СТАРАТЕЛЬСЬКА АРТІЛЬ» на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
41. Про надання в оренду ТОВ «Дубровиця - ЕКО» неуспадкованих земельних часток (паїв).
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
42. Про надання в оренду ФОП Велінцю О.П. неуспадкованих земельних часток (паїв).
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
43. Про надання в оренду ТОВ «АГРОФІРМА РОКИТНЕ» неуспадкованих земельних часток (паїв).
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
44. Про надання в оренду ПСП «Промінь» неуспадкованих земельних часток (паїв).
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
45. Про припинення договорів оренди земельних ділянок на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
46. Про припинення договору оренди земельнної ділянки на території Дубровицької міської ради з ПСП «Промінь»
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
47. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. Шереметі Г.Й. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
48. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
49. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
50. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
51. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. Коростелю Г.В..
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
52. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
53. Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із зміною її цільового призначення для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (для будівництва та обслуговування існуючих будівель).
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
54. Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельсільськогосподарського призначення на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
55. Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
56. Про надання дозволу Бережницькому споживчому товариству на виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду в с. Соломіївка.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
57. Про надання дозволу громадянам на розробку проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
58. Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо відведенняземельних ділянок громадянам на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
59. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в межах с. Селець Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
60. Про надання дозволу на розробку проєкту землеустрою щодо відведенняземельної ділянки гр. Гнедьку В.М. на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
61. Про надання дозволу Релігійній організації «Рівненське обласне об’єднання церков євангельських християн – баптистів» на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування на території Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
62. Про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки в м.Дубровиця, вул. У. та А. Гольшанських,2
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою.
63. Про депутатський запит Станіслава РОЖКА.
Доповідає: Галина СЕКО – начальник фінансового відділу Дубровицької міської ради.
64. Про депутатський запит Андрія КУЛИКА.
Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.
65. Про депутатський запит Миколи ПЕТРУШКА.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник юридичного відділу.
66. Різне.
3.Загальному відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний шістнадцятої чергової сесії міської ради восьмого скликання.
4.Розпорядження про скликання шістнадцятої чергової сесії оприлюднити на сайті Дубровицької міської ради.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 52
Пенсійні послуги в Гіді
https://thedigital.gov.ua/news/pensiyni-poslugi-na-gidi
- Деталі
- Перегляди: 175
Гід з державних послуг
Міністерство цифрової трансформації України запустило портал з інформацією про всі державні послуги
Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/) — це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг — місце, строки, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
Гід з державних послуг — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з'явиться на сервісі. Зворотний зв'язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Які найпопулярніші державні послуги в Україні?
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
- Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Державна реєстрація фізичної особи-підприємця;
- Реєстрація місця проживання;
- Реєстрація місця проживання дитини до 14 років;
- Реєстрація народження.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.
- Деталі
- Перегляди: 177
Голодомор – трагедія, якої нормальна людина не побажає навіть своїм ворогам!
Голодомор...Страшне слово, яке болем ятрить серця українців, що накрило собою величезну країну, квітучу, родючу і щедру. Помирали люди, молоді, здорові, яких можна було врятувати дуже просто: голодним потрібно було лише дати хліба. Та навіть не дати, а повернути.
Нашим спільним обов’язком є гідне вшанування вбитих голодом жертв комуністичного режиму, а також розповісти про причини, наслідки Голодомору та спротив злочинній політиці тоталітарного режиму.
Голодомор – трагедія, якої нормальна людина не побажає навіть своїм ворогам!
«Збережи пам’ять. Збережи правду» – саме з такою думкою пройде й щорічна акція «Запали Свічку пам’яті». О 16:00 27.11.2021 рокузапаліть свічку у вікні своєї домівки в пам'ять про мільйони замучених голодом українців.
Міський голова Богдан Микульський
- Деталі
- Перегляди: 190
Робота над стратегією розвитку освіти Дубровицької міської ради триває
Робочою групою визначено порівняльні переваги, виклики та ризики.
Порівняльні переваги (визначені в результаті аналізу сильних сторін і можливостей)
1. Оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти (з урахуванням думки колективів і батьків) з метою створення умов для здобуття дітьми якісної освіти сприятиме функціонуванню конкурентоспроможної мережі.
2. Фінансування розвитку матеріальної бази освітніх закладів з метою перетворення їх у доступне середовище навчання, покращення оснащення спортивних залів, майданчиків, створення системи дистанційного навчання сприятиме повноцінній реалізації Концепції «Нова українська школа».
3. Успішне функціонування у закладах органів учнівського самоврядування, організація роботи членів МАН, учасників різних турнірів та конкурсі допомагатиме зміцнити систему роботи з підтримки та розвитку інтелектуальних, творчих здібностей обдарованої учнівської молоді.
4. Розвиток мережі ЦДЮТ, доступність для широкого кола бажаючих позашкільної освіти позитивно впливає на високі досягнення вихованців ЦДЮТ у заходах та конкурсах різних рівнів.
5. Створення профільного ліцею допомагатиме розвитку інтелектуальних здібностей учнівської молоді та реалізації творчого потенціалу кваліфікованих педагогічних працівників.
Виклики (визначені в результаті аналізу слабких сторін і можливостей)
1. Не оптимізована мережа, недостатність матеріальних ресурсів для належного стимулювання вчителів та учнів знижує можливість фінансування розвитку матеріальної бази освітніх закладів з метою перетворення їх у доступне середовище навчання.
2. Забезпечення поступової інформатизації системи освіти сприятиме задоволенню інформаційних і комунікаційних потреб учасників освітнього процесу.
3. Недостатня якість освітніх послуг і висока вартість навчання у малокомплектних сільських школах зменшує можливість розвитку матеріальної бази закладів освіти та перетворення їх у доступне якісне освітнє середовище.
4. Оновлення обладнання харчоблоків у ЗДО сприятиме організації якісного харчування за принципами НАССР.
Ризики (визначені в результаті аналізу слабких сторін і загроз)
1. Відсутність центру професійного розвитку педагогічних працівників призведе до зниження фахового рівня педагогічних працівників.
2. Зниження якості освітніх послуг через спротив з боку батьків та вчителів щодо оптимізації освітньої мережі.
3. Зменшення освітньої субвенції у разі вибору недосконалого шляху оптимізації.
4. Нерозуміння батьків щодо можливості та необхідності зміни закладу освіти їхніми дітьми для якісного профільного навчання негативно вплине на рівень освіти.
5. Зростання кількості вчителів у сільській місцевості, які не мають повного тижневого навантаження, а отже збільшення кількості нефахівців, що читають навчальні предмети негативно впливатиме й на організацію профільного навчання в малокомплектних сільських школах, а відтак – призведе до створення профілів навчання, де першочерговим є не побажання учнів, а забезпечення педагогічного навантаження вчителів.
- Деталі
- Перегляди: 271
Реалізація права на доступ до публічної інформації та право на звернення громадян
Право на доступ до інформації є конституційним правом людини, яке передбачене і гарантоване статтею 34 Конституції України, а саме, право кожного на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань; право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб на свій вибір.
З метою інформування та консультування громадян з питань реалізації права на доступ до інформації та порядку здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації 02.11.2021 року в приміщенні Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було проведено правопросвітницький захід на тему: «Реалізація права на доступ до публічної інформації та права на звернення громадян».
Під час заходу головний юрист відділу «Дубровицьке бюро правової допомоги» Сарненського МЦ з надання БВПД Лідія Литвин проінформувала підопічних Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області про порядок реалізації права на доступ до інформації відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації», основні принципи інформаційних відносин, розмежування звернення громадян та запиту на інформацію, особливості та відмінності строків при розгляді звернень громадян та запитів на інформацію, а також випадки відмови у наданні інформації на звернення громадян та запит на інформацію.
Також на базі Сарненського районного сектору № 1 філії державної установи «Центр пробації» у Рівненській області було створено консультаційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги, під час роботи якого головним юристом відділу “Дубровицьке бюро правової допомоги” Сарненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Лідією Литвин було надано правові консультації особам, які перебувають на обліку в Дубровицькому районному секторі філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області в різних галузях права.
Наприкінці заходу учасники дізналися про послуги, які можна отримати у Дубровицькому бюро правової допомоги, відмінність первинної від вторинної правової допомоги, категорії осіб, які мають право на отримання вторинної безоплатної правової допомоги.
Учасники отримали роздаткові інформаційно-консультаційні буклети безоплатної правової допомоги.
Довідково: Дубровицьке бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4 (3 поверх). Тел. (036) 58 20 006, (097) 5205185.
- Деталі
- Перегляди: 274
Сторінка 7 із 80